۰
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۲

خاطره اي از ضرغامی در باب سانسورگري

رئیس رسانه ملی در یازدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه به ذکر خاطره‌ای از ویگن پرداخت.
 ضرغامی در بخشی از سخنانش به مدیریت داشته‌ها اشاره کرد و در این باره به ذکر خاطره‌ای از دوران مدیریتش بر ‌معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت.
او گفت: آن زمان دو سالن نمایش فیلم ارشاد توسط پیرمردی از اقلیت‌های کشورمان به نام ویگن نگهداری می‌شد. او فردی بسیار با دقت و متعهدی بود و از آنچه که در اختیارش قرار گرفته بود به خوبی محافظت می‌کرد و تا زمانی که سالن‌ها دست ایشان بود، هیچ مشکلی وجود نداشت.
وی ادامه داد: یک بار سر فیلمی که قرار بود به جشنواره فیلم فجر برود، به خاطر وجود چند کلوزآپ از خانمی آرایش کرده که از کلاه‌گیس هم استفاده کرده بود، با سازنده به اختلاف خورده بودیم. تا اینکه قرار شد من به عنوان داور فیلم را با سازنده ببینیم و او آن‌ها را حذف کند.
وی افزود: روزی که برای تماشای فیلم به سالن ویگن رفته بودیم، سازنده فیلم مدام صحبت می‌کرد تا حواس من را از کلوزآپ‌ها پرت کند و من کمتر از آن‌ها حذف کنم، اما ویگن که فردی بسیار متعهد بود و در این مدت گوشه‌ای ایستاده بود، هرگاه کلوزآپ آن خانم می‌آمد، برای اینکه از دستمان در نرود می‌گفت حاج آقا کلوزآپ. سازنده که از این حرکت ویگن ناراحت شده بود گفت که تو برای چه در کار ما دخالت می‌کنی؟ او هم پاسخ داد من تعهد دارم و تا زمانی که اینجا کار می‌کنم، وظایفم را به درستی انجام خواهم داد.
کد مطلب: 13346
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *