۰
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون اسکی

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسکی به صورت آنلاین برگزار شد.
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسکی به صورت آنلاین برگزار شد.
به گزارش ایسنا، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسکی، امروز (دوشنبه) به صورت آنلاین برگزار شد. در این مجمع فعالیت‌های سال ٩٨ فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت و برنامه‌های سال ٩٩ نیز مرور شد و اعضای مجمع به آن رای موافق دادند. همچنین گزارش حسابرس مستقل و بازرس فدراسیون در مجمع قرائت شد.
از طرفی روسای هیات‌های استانی، نماینده داوران و نماینده ورزشکاران نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی دراین مجمع گفت: در سال ۹۸ تا پیش از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی پیست‌های اسکی تقریباً تمامی برنامه‌های خود را انجام دادیم. متاسفانه با شیوع ویروس کرونا دو ماه ارزشمند را برای فعالیت اسکی از دست دادیم و اگر شرایط برای برگزاری تمرینات و مسابقات فراهم باشد سعی می‌کنیم عقب افتادگی سال گذشته را جبران کنیم.
او افزود: سال گذشته رویدادهای مهمی را داشتیم که از جمله آنها می توان به المپیک زمستانی جوانان و جام جهانی اسکی روی چمن اشاره کرد که ورزشکاران ایران توانستند به چندین مدال ارزشمند در مسابقات جام جهانی اسکی چمن دست یابند. علاوه بر این بخش عمده ای از فعالیت‌های فدراسیون اسکی سرمایه‌گذاری بر روی رده سنی پایه و استعدادیابی است.

افتخاری گفت: سال گذشته نیز به هیأت‌های اسکی سراسر کشور لوازم و تجهیزات ارسال کردیم و شاهد فعالیت بسیار خوبی در اسکی سراسر کشور هستیم. امسال برای اسکی کشور سال بسیار مهمی است و با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان و فاصله یک ساله تا المپیک زمستانی، باید تمامی توان خود را برای امسال به کار ببندیم.
کد مطلب: 133600
برچسب ها: اسکی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *