۰
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۶

مجلس یازدهم عملکرد خود را ارزیابی می‌کند

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از برگزاری نخستین جشنواره شهید مدرس با هدف ارزیابی و ارتقای عملکرد مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات کشور و مردم خبر داد.
مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از برگزاری نخستین جشنواره شهید مدرس با هدف ارزیابی و ارتقای عملکرد مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات کشور و مردم خبر داد.
به گزارش ایسنا، بابک نگاهداری در تشریح اهداف و دستاوردهای نخستین جشنواره شهید مدرس گفت: طراحی نخستین جشنواره شهید مدرس به منظور ارزیابی و ارتقای عملکرد مجلس از طریق ایجاد سازوکاری تخصصی، با بهره گیری از نظرات کارشناسان و عموم مردم در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این جشنواره به دنبال ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف قوه مقننه از طریق تعیین شاخص‌های تخصصی و کارشناسی است، افزود: معرفی نمایندگان، کمیسیون‌ها، مدیران و کارمندان برتر مجلس شورای اسلامی به ارتقای انگیزه و بهره‌وری بخش‌های مختلف مجلس منجر شده و فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم را تقویت خواهد کرد.
نگاهداری با اشاره به اینکه حل مشکلات امروز کشور در سایه فعالیت جهادی میسر خواهد شد، معرفی و تشویق نمایندگان، مدیران و کارمندان دلسوز، جهادی و تلاشگر مجلس شورای اسلامی را از اهداف این جشنواره برشمرد.
وی با اشاره به رویکرد مردمی‌سازی مجلس یازدهم، بهره گیری از نظرات عموم مردم در سنجش و ارزیابی عملکرد نمایندگان و دیگر بخش‌های مجلس را از مهم‌ترین محورهای  جشنواره دانست و تاکید کرد: در جشنواره شهید مدرس بخش ویژه مشارکتهای مردمی، در راستای تقویت مشارکت مردم در امور مرتبط به نقش‌ها و ماموریت‌های مجلس، بهترین پیشنهادات و طرح‌های مردمی ارسالی در زمینه حل مسائل کشور و مردم را معرفی و از آنها قدردانی می کند.
مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، هوشمندسازی، شفاف‌سازی و کار آمدسازی را از دیگر رویکردهای مهم جشنواره در تعیین شاخص‌های ارزیابی عملکرد مجلس دانست.
بر اساس این گزارش، جشنواره شهید مدرس هر ساله در سالگرد شهادت شهید آیت الله مدرس برگزار می‌ شود.
کد مطلب: 133855
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *