کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لغو طرح ترافیک در هفته آینده

15 مرداد 1399 ساعت 13:50

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از لغو طرح ترافیک تهران در هفته آینده بر اساس تصمیم اتخاذ شده در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از لغو طرح ترافیک تهران در هفته آینده بر اساس تصمیم اتخاذ شده در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.
به گزارش ایسنا، سید مناف هاشمی در حاشیه بیست و نهمین جلسه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت ملی بیماری کرونا در خصوص طرح ترافیک شهر تهران گفت: متناسب با تصمیم هفته گذشته که مقرر شد یک هفته طرح ترافیک تهران تعلیق شود، و بررسی های لازم در خصوص آسیب  ها انجام شود ظرف 4 روز گذشته با تعامل و همکاری وزارت بهداشت، فرماندهی ستاد مقابله با کرونای تهران و استانداری تهران گزارشی را در این جلسه ارائه دادیم.
وی افزود: بر اساس این گزارش لغو طرح ترافیک تأثیر چندانی درکاهش مسافرین مترو و اتوبوس نداشته و این کاهش در حد 3 یا 4 درصد بوده است.
معاون شهردار تهران ادامه داد: استفاده شهروندان از ماسک در مترو و بی آر تی حدود 98 درصد است و در سایر اتوبوس هااین آمار کمتر است که در تلاش هستیم افزایش استفاده از ماسک در اتوبوس های عادی را نیز در میان شهروندان افزایش دهیم.
وی تاکید کرد: به دلیل قرمز بودن وضعیت تهران و اثرگذاری روانی موضوع لغو طرح ترافیک شهرداری تهران با تصمیم  جلسه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا یک هفته دیگر برای هفته آینده نیز طرح ترافیک لغو می شود. امیدواریم با بررسی های دوباره و حاصل شدن این نتیجه که لغو طرح ترافیک در کاهش مسافرین اثر چندانی نداشته همراهی را برای اجرای طرح داشته باشیم. در حقیقت اگر تراکم حجم خودروها و سفرهای غیر ضروری کاهش پیدا نکند، انضباط شهری به هم می ریزد و امیدواریم بتوانیم بعد از این یک هفته طرح ترافیک را اجرایی کنیم البته هیچ چیز مهمتر از سلامتی شهروندان نیست.


کد مطلب: 134106

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/134106/لغو-طرح-ترافیک-هفته-آینده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir