کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اهدای 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی سقز

15 مرداد 1399 ساعت 13:53

رئیس اداره کتابخانه های عمومی سقز گفت: از سوی مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی، 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان سقز اهدا شد.


رئیس اداره کتابخانه های عمومی سقز گفت: از سوی مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی، 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان سقز اهدا شد.
سمیه ایزدیار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخانه های عمومی، 700 جلد کتاب با ارزش تقریبی 300 میلیون ریال، به کتابخانه های عمومی شهرستان سقز اهدا کرد.
وی افزود: کتاب‌های اهدایی، غالباً در موضوعات کودک و نوجوان، عمومی و کنکوری است که پس از تائید، به منظور استفاده علاقمندان در قفسه کتابخانه های عمومی شهرستان قرار می‌گیرند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سقز با تقدیر از پیگیری های مسئول کتابخانه عمومی شهید ملا محمد امینی سقز و نیز کارشناسان دلسوز مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی، عنوان کرد: کتابخانه ملی تا پیش از این نیز دو مرتبه کتاب به کتابخانه های سقز اهدا کرده است
ایزدیار بیان کرد: کتاب‌های اهدایی توسط این مرکز پس از تائید و استعلام و ثبت در سامانه، بر اساس نیاز به کتابخانه های سطح شهرستان ارسال می‌شود تا اعضا و علاقمندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سقز بیان کرد: در حال حاضر 90 هزار نسخه کتاب با موضوعات متنوع و گوناگون در کتابخانه های عمومی سقز در دسترس مخاطبان و اعضاء قرار دارد.
وی اضافه کرد: شهرستان دارای پنج باب کتابخانه عمومی نهادی و 10باب کتابخانه عمومی مشارکتی با 5 هزار و 500 عضو فعال است.


کد مطلب: 134107

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/134107/اهدای-700-جلد-کتاب-کتابخانه-های-عمومی-سقز

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir