۰
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۷
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

تحول در تولید خودرو با عملکرد مثبت وزارت صمت

مدرس خیابانی مدیری پاکدست و بابرنامه است
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مدرس خیابانی را بهترین گزینه برای تصدی وزارت صمت دانست و افزود: مدرس خیابانی مدیری پاکدست و با برنامه است و برنامه های وی در تولید خودرو باعث تحول در عرصه خودرو در آینده خواهد شد
تحول در تولید خودرو با عملکرد مثبت وزارت صمت
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مدرس خیابانی را بهترین گزینه برای تصدی وزارت صمت دانست و افزود: مدرس خیابانی مدیری پاکدست و با برنامه است و برنامه های وی در تولید خودرو باعث تحول در عرصه خودرو در آینده خواهد شد.

به گزارش مردم سالاری آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی نماینده اردبیل، نیر، نمین، سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب مدرس خیابانی از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، انتخاب خوب و مثبتی است، گفت: آقای مدرس خیابانی دارای ویژگیهایی است که می تواند جایگاه وزارت صمت را در رسیدن به اهدافش ارتقاء دهد. 

وی با بیان اینکه سابقه و تجربه موفق در رده های مختلف مدیریتی وزارت صمت و حتی قائم مقامی و سرپرستی وزارتخانه، از بازرترین ویژگی وزیر پیشنهادی صمت است، گفت: آقای مدرس خیابانی در دوره سرپرستی در وزارت صمت نشان داده که مدیری برنامه محور است. بعنوان مثال با برنامه توانست التهابات بازار خودرو را با کاهش دهد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت های موجود کشور در جهت افزایش تولید گام برداریم و در این مسیر باید با اتحاد و همدلی حرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه بخشی از وظایف وزارت صمت تنظیم بازار و ساماندهی بازار است، افزود: وزارت صمت برای مقابله با گرانیها اقداماتی داشته است اما همه مسئولین در همه بخشها باید کمک کنند تا جلوی افزایش بی رویه قیمت ها گرفته شود.

وی با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی مدیری پاکدست است، تصریح کرد: از آنجا که وی تلاش دارد تا مشکلات پیش روی وزارتخانه کاهش یابد و برای افزایش تولید خودرو و ایجاد ظرفیت های جدید برنامه دارد، انشاله برنامه های وی باعث تحول در آینده خواهد شد.

نماینده اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی  مدرس خیابانی را گزینه خوبی برای وزارت صمت دانست و اضافه کرد: تلاش می کنیم تا وی با گرفتن رای اعتماد از مجلس، برنامه های خود را برای افزایش تولید و رفع مشکلات موجود در واحدهای تولیدی کشور عملیاتی کند.
کد مطلب: 134259
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *