۱
۰
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

ماجرای اسیدپاشی خانوادگی در نور

فرمانده انتظامی نور از اسیدپاشی خانوادگی در این شهرستان و دستگیری فرد اسیدپاش در کمتر از دو ساعت در چمستان خبر داد.
فرمانده انتظامی نور از اسیدپاشی خانوادگی در این شهرستان و دستگیری فرد اسیدپاش در کمتر از دو ساعت در چمستان خبر داد.
محمد زمان شالیکار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اثر یک اختلاف خانوادگی میان زن و شوهر تهرانی در نور، این اسیدپاشی اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه فرد اسیدپاش درچمستان در کمتر از دو ساعت دستگیر شد، گفت: در اثر اختلاف خانوادگی بین زن و شوهر ساکن ویلایی درچمستان، شوهر اقدام به پاشیدن اسید بر روی زن کرد و سپس متواری شد.
فرمانده انتظامی نور با اشاره به اینکه در این اسیدپاشی زن و فرزند این زوج، آسیب دیده‌اند، اظهار کرد: به دلیل شدت سوختگی، همسر این فرد به بیمارستان ساری اعزام شد و همچنین دست فرزند این خانواده نیز بر اثر سوختگی ناشی از اسیدپاشی، آسیب دیده است.
شالیکار تصریح کرد: با تلاش فرمانده پاسگاه "بنفشه‌ده" متهم اسیدپاش که پس از اسیدپاشی متواری شده بود، در محل مخفیگاهش دستگیر شد.
کد مطلب: 134305
برچسب ها: اسیدپاشی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


سیدحسین احمدی
Iran, Islamic Republic of
در تکمیل خبر 19 مرداد 1399 راجع به ماجرای اسیدپاشی روی خانم 40 ساله و دختر بچه 7 ساله از سوی آقای حمید رضا سروش 39 ساله که یکسال پیش از زندان بدلیل سرقت آزاد شده بود به استحضار می رساند که این خانم و این آقا یک زوج نبودند و این خانم پس از به زندان افتادن آن آقا از طریق اداره سرپرستی نسبت به اخذ مجوز قانونی جهت بزرگ کردن فرزند دختر اقدام قانونی نموده بود و این آقا پس از آزادی از زندان بدون اینکه نسبت به سپری کردن مراحل قانونی جهت بازپس گیری فرزند خود اقدام نماید با اخاذی و تهدید مقاصد خود را دنبال می کرده است و خانم نیز به خانواده خود جهت حمایت از خودش هیچ اطلاعی نداده بود و خودش قصد حل کردن مشکل را داشت.بدین ترتیب قاتل در روز 15 مرداد با ورود به عنف به محل ویلای خانم در چمستان و پاشیدن 3 نوع اسید از انواع مختلف روی دختر بچه 7 ساله اش و مادر دختر بچه که برای نجات دختر بچه خودش را جلو انداخته بود حادثه سوختگی با مواد شیمیایی خورنده را رقم زد و خانم در تاریخ 25 مرداد99 در بیمارستان امام رضا مشهد فوت کرد و در تاریخ 1 شهریور 1399 در آرامستان تهران326/168/87 به خاک سپرده شد.
خانواده مقتوله از عموم مردم ایران جهت پیوستن به پویش "تحریم اعضای خانواده فرد اسیدپاش" با هدف بازدارندگی از وقوع مجدد چنین حوادثی دعوت به همکاری می نماید.آقای حمید رضا سروش ساکن کیاکلا در شهرستان قائم شهر می باشد.
همچنین خانواده مقتوله از دادستان کل کشور جهت تهیه پیش نویس لایحه قانونی"ممنوعیت دسترسی عموم مردم به مواد شیمیایی خورنده-اسید" با در نظرگرفتن دستورالعملهای لازم برای کسب و کارهایی که به این ماده بعنوان ابزار کار احتیاج دارند درخواست مساعدت می نماید.