۰
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۹
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دستگیری متهمین درگیری یاسوج

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متهمین درگیری یاسوج دستگیر و روانه زندان شدند.
دستگیری متهمین درگیری یاسوج
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متهمین درگیری یاسوج دستگیر و روانه زندان شدند.
"دکتر حسن نگین تاجی" افزود: طی چند روز گذشته در فضای مجازی فیلمی در خصوص وقوع یک فقره درگیری در یاسوج و هجوم چند نفر جوان مسلح به سلاح سرد به احدی از شهروندان و ضرب و جرح و تخریب خودروی وی منتشر که منجر به جریحه دار شدن عواطف و احساسات عمومی شد.
وی تصریح کرد: بلافاصله پس از تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، دستورات قضایی جهت شناسایی و دستگیری متهمین به مرجع انتظامی صادر شد.
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی پلیس مقتدر، محل اختفای متهمین که متواری شده بودند شناسایی و طی عملیات موفق مرجع انتظامی، نسبت به جلب و دستگیری این افراد که قصد درگیری با مامورین ناجا و فرار داشتند اقدام و از آنان یک قبضه سلاح گرم و چند قبضه سلاح سرد کشف شد، که در شعبه بازپرسی پس از تفهیم اتهامات، با صدور قرار تامین کیفری بازداشت و روانه زندان شدند.
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، نگین تاجی تاکید کرد: دستگاه قضایی  با مرتکبین جرایم خشن و  افرادی که اقدام به اخلال در نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش و امنیت مردم نموده بدون هر گونه مسامحه یا اغماض برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.
 
کد مطلب: 134318
برچسب ها: درگیری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *