۰
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۰

واکنش ترامپ به توقیف نفتکش‌های ایرانی

رئیس جمهور آمریکا نسبت به توقیف ادعایی ۴ نفتکش ایرانی واکنش نشان داد.
رئیس جمهور آمریکا نسبت به توقیف ادعایی ۴ نفتکش ایرانی واکنش نشان داد.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نسبت به توقیف نفتکش‌های ایرانی واکنش نشان داد.
بر این اساس، ترامپ مدعی شد: ما ۴ نفتکش ایرانی را توقیف کردیم و این نفتکش‌ها هم اینک عازم هیوستون هستند. به زودی مشخص خواهد شد با این نفتکش‌ها چه خواهیم کرد.
وی درباره توافق میان تل آویو و ابوظبی نیز گفت: این توافقی بسیار فوق العاده و قابل تحسین بود. شاهد خواهیم بود سایر کشور‌ها نیز به این توافق بپیوندند و در نهایت صلح در خاورمیانه برقرار خواهد شد. این کشور‌هایی که نام آن‌ها برده می‌شود را جو بایدن اسمشان را هم نشنیده است!
رئیس جمهور آمریکا درباره پیشنهاد پوتین مبنی بر نشست ویژه ۵ عضو شورای امنیت بعلاوه ایران و آلمان درباره تمدید تحریم‌های تسلیحاتی تهران گفت: به طور رسمی هنوز چیزی به من اعلام نشده است. منتظر آن خواهیم ماند.
دونالد ترامپ درباره عملکرد دولت خود نیز گفت: ما در حوزه اشتغال حتی در دوران شیوع ویروس چینی نیز عملکرد بسیار خوبی داشته ایم. در سه ماه گذشته، ما به صورت میانگین هر روز یکصد هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده ایم.
ترامپ در سخنانی در جمع خبرنگاران در کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره انتخاب کاملا هریس، سناتور ایالت کالیفرنیا به عنوان معاون جو بایدن در کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: او (کاملا هریس) با حرف‌هایی که (در مناظره‌های انتخاباتی دموکراتها) زد سبب شد جو بایدن بدتر از هر نامزد دیگری شناخته شود. من مناظره‌های آن‌ها را تماشا کردم. این مناظره‌ها بسیار کسل کننده بودند، اما به هر حال مناظره بودند و من بخش زیادی از این مناظره‌ها تماشا کردم. او (کاملا هریس) با فاصله بسیار زیادی از دیگران، بدترین رفتار را با جو بایدن داشت.
کد مطلب: 134601
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *