۰
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲

بیانیه ارتش در سالروز شکست حصر پاوه

ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز عملیات آزاد سازی پاوه، بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه ارتش در سالروز شکست حصر پاوه
ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز عملیات آزاد سازی پاوه، بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن بیانیه به این شرح است:
مرور تاریخ پرافتخار و پرفراز و نشیب ایران اسلامی گواه روزهایی را می دهد که زنان و مردان صبور کشورمان با نثار مال و جان و فرزندان خویش در راه تحقق آرمان های اسلام عزیز و در پیروی از فرامین حضرت امام خمینی(ره) ایستادگی کردند و به برکت آن ایستادگی ها و ثمره خون شهیدان والامقام، امروز شاهد تحولات شگرف در جهت ضعف و استیصال دشمنان و بالندگی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.
روز بیست و ششم مرداد که به عنوان سالروز حماسه پاوه و آزادسازی آن از وجود منحوس منافقین و گروهک ها است، تداعی کننده و یادآور حضور مدبرانه و هوشمندانه مردانی همچون سرلشکر شهید ولی الله فلاحی و شهید دکتر مصطفی چمران است که با پیام ماندگار و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مدیریت نبرد را به دست گرفتند  و باعث خنثی کردن توطئه های شوم دشمن شدند .
حمله به مردم بی دفاع پاوه و کشتار بی رحمانه آنان در همان  ماه های آغازین پیروزی انقلاب، یک بار دیگر چهره خبیث حزب دموکرات و منافقین را برملا ساخت و حضور به موقع نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله  نیروی زمینی، هوانیروز و نیروی هوایی در کنار مردم مدافع شهر، با همراهی رزمندگان سپاه پاسداران، وحدت اسلامی و انقلابی را نمایان ساخت وموجب عقب نشینی ضد انقلاب و شکست حصر پاوه گردید.
شهادت شهید سرلشکر خلبان محمد نوژه در طول این عملیات نیز گواه حضور بلندپروازانی است که تا پای جان در مسیر دفاع از کشور و نظام اسلامی ایستادگی کردند.
ضمن گرامیداشت این روز عزیز و یاد و خاطره شهدای والامقامی همچون شهیدان فلاحی، چمران، صیاد شیرازی، نوژه و دهها شهید بلند آوازه دیگر، اطمینان می دهیم که فرزندان غیور ملت شریف ایران در ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.
کد مطلب: 134662
برچسب ها: ارتش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *