۰
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۰

بدری: زیرساخت بورس ارتقاء یابد

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقاء زیرساخت بورس شد و نسبت به آنچه دستاویز قرار دادن سرمایه خرد مردم در بورس خواند هشدار داد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقاء زیرساخت بورس شد و نسبت به آنچه دستاویز قرار دادن سرمایه خرد مردم در بورس خواند هشدار داد.
به گزارش ایسنا، صدیف بدری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رکود سایر بازارها و جذابیت بازار بورس باعث جذب سرمایه‌های خرد به این بازار بوده است البته بازار بورس بهترین فرصت برای جذب نقدینگی سرگردان در جهت تقویت تولید است اما نگرانی‌های متعددی در خصوص آن وجود دارد که اگر به درستی مدیریت نشود آسیب‌زا خواهد بود.
وی ادامه داد خواستار توجه روحانی و دژپسند و رییس شورای عالی بورس به شایبه‌هایی شد گه مطرح می‌شود دولت به دنبال جبران کسری بودجه از طریق بازار سرمایه است و نسبت به آنچه دستاویز قرار دادن سرمایه‌های خرد مردم شد هشدار داد و تاکید کرد که بورس باید در خدمت تولید باشد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درست است که نوسان و ریسک در ذات بورس است اما این موضوع بیشتر محصول ناهماهنگی و سیاست‌های ضد و نقیض دولت و گرفتن تصمیمات حق‌الساعه است که عملا باعث ایجاد اختلال در بازار سرمایه شده است. امیدواریم به این ماجرا پایان داده شود و اجازه دهند بازار به مسیر خود برگردد.
بدری با تاکید بر ضرورت ارتقاء زیرساخت بورس و پاسخگویی به مطالبات مردم اظهار کرد: مردم نباید تاوان بدهند و دولت هم نباید در این زمینه دست روی دست بگذارد.
کد مطلب: 134885
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *