۰
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۸

بازداشت ۷ شرور مسلح در شهرری

ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ هفت شرور مسلح را که پس از ایجاد درگیری و رعب و حشت در شهرری متواری شده بودند، دستگیر کردند.
ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ هفت شرور مسلح را که پس از ایجاد درگیری و رعب و حشت در شهرری متواری شده بودند، دستگیر کردند. 
به گزارش ایسنا، پنجم مرداد ماه امسال خبر قدرتنمایی و درگیری مسلحانه  چند شرور در یکی از محلات شهر ری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه و تشکیل پرونده با دستور قضایی تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بررسی و رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند. 
در ادامه با انجام تحقیقات پلیسی و رصد های اطلاعاتی، پنج عامل این درگیری در شهرهای مختلف غرب کشور شناسایی و دستگیر شدند که در جریان بازجویی از آنان مشخص شد عاملان اصلی درگیری دو برادر بودند که به دلیل اختلاف حساب مالی با چند تن از مواد فروشان منطقه شهر ری درگیر شده و برای نشان دادن قدرت خود از سلاح گرم  نیز استفاده کرده‌اند. 
تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران روز گذشته مخفیگاه متهمان را در حوالی اسلامشهر شناسایی کرده و در جریان یک عملیات ضربتی که با هماهنگی مقام قضایی انجام شد هر دو برادر در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که این افراد نیز به جرم خود اعتراف کردند. 
مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که پس از تحقیقات تکمیلی و اعتراف متهمان به جرم ارتکابی، برای هر هفت متهم پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
کد مطلب: 134947
برچسب ها: شهر ری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *