۰
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۸

برزیل برای فوتسال ایران پیغام فرستاد

تیم ملی فوتسال برزیل ابراز تمایل کرده تا با تیم فوتسال ایران بازی تدارکاتی برگزار کند.
تیم ملی فوتسال برزیل ابراز تمایل کرده تا با تیم فوتسال ایران بازی تدارکاتی برگزار کند.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران قرار است اواخر شهریور در تورنمنت فوتسال کیش شرکت کند و پس از آن هم احتمالا در یک تورنمنت فوتسال در آذربایجان شرکت می‌کند تا روانه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شود. پس از این رقابت‌ها برنامه‌های آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی استارت خواهد خورد و با توجه به تعویق یکساله این رقابت‌ها، تیم ملی فوتسال فرصت خوبی برای انجام بازی‌های تدارکاتی دارد.
حضور در تورنمنت کاسپین که از سطح بالایی برخوردار است از جمله این تدارکات است اما گویا برزیلی‌ها نیز برای بازی با ایران ابراز تمایل کرده اند. این تیم قرار بود سال ۹۷ با تیم ملی بازی کند و بر طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود ابتدا ایران به برزیل سفر کرده و سپس این تیم به ایران بیاید اما شاگردان ناظم الشریعه به دلیل مشکلات مالی قید سفر به برزیل را زدند تا فرصت چند بازی تدارکاتی خوب با این قدرت فوتسال جهان از دست برود.
پس از آن بحث بازی دوستانه دو تیم منتفی شد اما شنیده شده اخیرا برزیلی‌ها به برخی واسطه‌های ایرانی اعلام کرده‌اند حاضرند با تیم فوتسال ایران بازی کنند. برزیلی‌ها که مترصد فرصتی برای جبران ناکامی مقابل ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ هستند اعلام کرده‌اند حاضرند با شرایط قبلی از ایران در برزیل پذیرایی کرده و دو بازی دوستانه با تیم ایران انجام دهند و اگر این دو بازی انجام شود آنها نیز به ایران سفر خواهند کرد اما ایرانی‌ها بعید است بار دیگر این پیشنهاد را قبول کنند.
با توجه به اینکه مشکلات مالی فدراسیون فوتبال به اوج رسیده تیمی که دو سال پیش نتوانسته به برزیل برود با شرایط کنونی نیز قادر نخواهد بود به این کشور سفر کند و باز هم فرصت یک بازی دوستانه خوب از دست می رود.
کد مطلب: 135042
برچسب ها: فوتسال برزیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *