کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه دردسرهای کرونایی در مازندران

3 شهريور 1399 ساعت 10:27

شبانه‌روز گذشته تعداد ۱۸۶ بیمار در سطح استان شناسایی شدند و همچنین تعداد ۹۸۶ بیمار در مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.


شبانه‌روز گذشته تعداد۱۸۶ بیمار در سطح استان شناسایی شدند و همچنین تعداد ۹۸۶ بیمار در مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.
به گزارش فارس در مازندران، استان مازندران درحالی وارد هفتمین ماه از شیوع ویروس کرونا می‌شود که همچنان شاهد وضعیت قرمز در استان هستیم.
براساس آمارها شاهد روند کاهشی آمار مبتلایان و تعداد بستری در سطح استان بودیم درحالی‌که آمار بیماران بستری که در استان چهار رقمی بود طی بیش از 10 روز گذشته سه رقمی شد و تعداد مبتلایان نیز کاهش یافت.
طی شبانه‌روز گذشته آمار مبتلایان افزایش یافت که این موضوع برای استانی که هر بار بعد از تعطیلات شهد اوج‌گیری شیوع ویروس در استان بودیم زنگ خطر جدی را به صدا درآورده است.
دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۴۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
وی افزود: در همین مدت تعداد ۱۵۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۷۵۵ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۹۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
موسوی خاطرنشان کرد: کاهش مراقبت‌های اجتماعی، احساس امنیت کاذب در مقابل بیماری و رعایت نکردن فاصله گذاری مناسب از علل افزایش بیماری کرونا است.
دکتر فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
وی اضافه کرد: در همین مدت تعداد 33 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: مجموع بیماران کرونایی بستری در بابل به ۲۳۱ نفر رسید که از این تعداد ۵۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
به گزارش فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۸۶ بیمار در سطح استان شناسایی شدند و همچنین تعداد ۹۸۶ بیمار در مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.


کد مطلب: 135162

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/135162/ادامه-دردسرهای-کرونایی-مازندران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir