۰
پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶

ساعات کلاس‌های درس در شاد مشخص شد

مسئول پروژه شبکه شاد درباره ساعات برگزاری کلاس‌های درس در این شبکه توضیح داد.
ساعات کلاس‌های درس در شاد مشخص شد
مسئول پروژه شبکه شاد درباره ساعات برگزاری کلاس‌های درس در این شبکه توضیح داد.
حسن الحسینی مسئول پروژه شبکه شاد و مشاور وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چگونگی زمان ‌بندی برای برگزاری کلاس های درس در این شبکه با توجه به مشکلات ترافیک اینترنت در ساعاتی از روز و احتمال قطع شدن اینترنت در حین آموزش اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی برای اجرای برنامه ها در شبکه شاد و آموزش های مجازی موضوع زیرساخت های مربوطه به آن است.
او ادامه داد: در موضوع زیرساخت‌ها با ۲مساله مشکل دسترسی به اینترنت و دیگری بار ترافیکی آن مواجه هستیم؛ بر همین اساس کلاس های درس در شبکه شاد طبق زمان بندی در نظر گرفته شده برگزار خواهد شد.
مسئول پروژه شبکه شاد به تشریح زمان های در نظر گرفته شده برای برگزاری کلاس ها و توزیع ترافیکی برنامه آموزشی مدارس پرداخت و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده  برگزاری کلاس ها در ساعات ۸:۳۰ تا ۱۰:۱۵، ۱۰:۳۰-۱۲:۴۵، ۱۳:۰۰-۱۵:۱۵ و ۱۵:۳۰۱۷:۴۵ در نظر گرفته شده اند.
الحسینی تصریح کرد: با این زمان بندی سعی کردیم کمترین مشکل را در دانلود و فعالیت شبکه شاد داشته باشیم همچنین بار ترافیکی این شبکه را کنترل کنیم.
او با اشاره به اینکه استفاده از بازه‌های زمانی در نظر گرفته شده در اختیار استان ها و مدارس است، اظهار کرد: به این ترتیب هر مقطع و پایه تحصیلی یکی از این بازه‌های زمانی را برای تشکیل کلاس ها در نظر می‌گیرد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه این برنامه ریزی برای تمام مدارس دولتی و غیردولتی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام فعالیت های تعلیم و تربیتی کشور در شبکه شاد خواهد بود بنابراین تمام مدارس  در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ موظف به استفاده از این شبکه و برنامه ریزی های مربوط به آن هستند.
کد مطلب: 135368
برچسب ها: شبکه شاد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *