۰
پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۳
ورمزیار:

مجیدی تصمیم زودهنگامی گرفت

یک پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی تصمیم زود هنگامی گرفت و اگر هم می‌خواست استعفا کند باید بعد از فینال این تصمیم را می‌گرفت.
مجیدی تصمیم زودهنگامی گرفت
یک پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی تصمیم زود هنگامی گرفت و اگر هم می‌خواست استعفا کند باید بعد از فینال این تصمیم را می‌گرفت.
صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا درباره استعفای فرهاد مجیدی اظهار کرد: اگر قرار بر استعفا بود، او باید بعد از فینال این کار را انجام می‌داد یا منتظر می‌ماند تا تصمیم درست‌تری بگیرد. بعد از فینال می‌شد هم خودش و هم باشگاه جمع‌بندی کنند و به نتایجی برسند. نظرم این است که ممکن است به خاطر رفتن سعادتمند به ایتالیا و مذاکره با استراماچونی این اتفاق افتاده است. اصلا شاید به دلایلی دیگر سعادتمند به ایتالیا رفته باشد و فرهاد مجیدی تصمیم زود هنگامی گرفته باشد.
او ادامه داد: اگر بعد از فینال استعفا می‌کرد، دیگر به باشگاه لطمه‌ای وارد نمی‌شد. به هر حال فرهاد یکی از بازیکنانی بوده است که برای استقلال زحمت زیادی کشیده است اما نباید در این موقعیت طرفداران را در جریانی قرار می‌داد که فکر کنند شاید دیگر دست‌شان به جام نرسد. باید منتظر می‌ماند تا جام حذفی به پایان می‌رسید و بعد تصمیم می‌گرفت.
این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تغییر و تحولات تیم در فصل جدید و کمبود وقت برای انتخاب سرمربی گفت: قطعا خیلی از تیم‌ها باید تغییر و تحولات داشته باشند. این که بازی در میانه‌های ماه مهر برگزار شود، کار درستی نبود و استقلال هم قطعا یک سری تغییرات از نظر تغییر بازیکنان و شاید اضافه کردن یا کم کردن اعضای کادر خواهد داشت. در نهایت به نظرم استقلال بایستی تغییر و تحولاتی بین بازیکنان به وجود بیاورد و یک سری اضافه و یک سری کم می‌شدند.
او با بیان این که استقلال با همین عملکرد خوب هم نقاط ضعفی دارد که در فصل جدید باید آن‌ها را ترمیم کند، گفت: نمی‌دانم با استعفای او موافقت شود یا خیر اما اگر فرهاد مجیدی بماند، باز هم باید استقلال را دچار تغییر و تحولات کند.
کد مطلب: 135391
برچسب ها: باشگاه استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *