۰
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۸
در کمیسیون صنایع؛

مشکلات خودروسازان بررسی شد

نشست کمیسیون صنایع مجلس با خودروسازان برای بررسی مشکلات این صنعت برگزار شد
الیاس طاهری، عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد جلسه امروز این کمیسیون گفت: طبق برنامه نشستی با خودروسازان برای بررسی مشکلات این صنعت انجام شد.
طاهری با اشاره به حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران عامل سایپا و ایران خودرو، نماینده قطعه‌سازان و نماینده بورس در جلسه امروز کمییون گفت: مسائلی که در مورد قیمت خودروها به وجود آمده است و همچنین سایر مشکلات خودروسازها از قبیل تامین نقدینگی و بدهی‌ها به قطعه‌سازان مورد بررسی قرار گرفت.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: امیدواریم با دنبال کردن جلساتی نظیر این، در هفته‌های آینده بتوانیم راهکار مناسبی برای صنعت خودرو بیاندیشیم.
طاهری در مورد دستور دیگر کمیسیون صنایع و معادن گفت: طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظران و ساماندهی امور نظراتی مجلس شورای اسلامی هم در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و مواردی از آن اصلاح شد.
وی در پایان اظهار کرد: طبق اصلاحات انجام شده در طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظران و ساماندهی امور نظارتی مجلس قرار براین شد که کمیسیون صنایع در برخی کارگاه‌ها و کارگروه‌های مرتبط هم نمایندگانی داشته باشد.
کد مطلب: 13552
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *