۰
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۷

کشف ۳۵ کیلوگرم حشیش در تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از دستگیری سه سوداگر مرگ خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۳۵ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از دستگیری سه سوداگر مرگ خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۳۵ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد.
به گزارش ایسنا سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در یکی از مناطق جنوبی شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: ماموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر است که خانه خود را تبدیل به دپو و نگهداری مواد مخدر کرده بود و پس از خرید مواد مخدر از قاچاقچیان حرفه ای در مرزهای شرقی کشور به این مکان انتقال می داد و با همکاری تعدادی از همدستانش آن را بسته بندی و توزیع می کرد.
وی ادامه داد: با پیگیری های محلی و انجام تحقیقات گسترده، اطلاعاتی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند و سرانجام مخفیگاه متهمان شناسایی، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن دستگیری هر سه متهم در جست وجوی خانگی، موفق به کشف ۳۵کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس حسنوند در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
کد مطلب: 135857
برچسب ها: مواد مخدر ناجا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *