۰
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۳
سرمربی جدید سپاهان:

قلعه‌نویی تیم را خوب بسته است

سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: سخت ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم و امیدوارم در این راه هواداران به تصمیماتم احترام بگذارند.
قلعه‌نویی تیم را خوب بسته است
سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: سخت ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم و امیدوارم در این راه هواداران به تصمیماتم احترام بگذارند.
محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در تمرین این تیم در ورزشگاه نقش‌جهان در خصوص پذیرفتن هدایت این تیم اظهار کرد: سرمربی‌گری سپاهان ظاهر جذابی دارد؛ اما امروز با پذیرفتن این سمت می‌دانم کار سختی را خواهم داشت و راه دشواری را باید طی کنم. سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم و امیدوام بتوانم به تیم خودم کمک کنم.
وی ادامه داد: به این موضوع آگاهم که روزهای سختی در انتظار من است و باید تصمیمات سختی را بگیرم. تمام تلاشم را برای گرفتن تصمیمات صحیح خواهم کرد. تصمیماتی که هم به صلاح باشگاه و هم تیم باشد تا هواداران از عملکرد تیم راضی باشند.
اسطوره باشگاه سپاهان در خصوص حمایت هواداران و درخواست او از آن‌ها، گفت: همیشه به هواداران گفته ام از تیم‌شان حمایت کنند. توقع خاصی از آن‌ها ندارم و فقط می‌خواهم که به تصمیماتی که خواهم گرفت، احترام بگذارند و اجازه بدهند تا به ایده‌هایی که مدنظرم است دست پیدا کنم. انسان بی عیبی نیستم؛ اما سعی خواهم کرد تا اشتباه کمی داشته باشم و افرادی قوی کنار خود قرار دهم. 
وی تصریح کرد:  قطعا من همانند برخی‌ها به دنبال جمع کردن دوستانم در کنارم نیستم و یقین داشته باشید که افراد و بازیکنانی را به تیم خواهم آورد که بتوانند به تیم و باشگاه کمک کنند. شاید این اتفاق هم باعث ناراحتی بعضی از افراد شود، اما سعی خواهم کرد تا به صلاح تیم باشد.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان در واکنش به نزدیک بودن بازی‌های آسیایی و تصمیمات او برای این بازی‌ها، اظهار کرد: حقیقتا با توجه به زمان کمی که تا شروع بازی‌ها داریم، کار خاصی نمی‌توانم انجام دهم.  تکسیرا اینجا بوده‌ و با بازیکنان کار کرده است. 
وی درباره اینکه چه خواسته‌هایی از باشگاه برای تقویت تیم داشته است، گفت: از روز اولی که با مسئولان باشگاه صحبت کردم، گفتم تیم فوق‌العاده خوبی است. نمی‌خواهم برای بالا بردن خودم بگویم تیم تغییرات زیادی نیاز دارد، آقای قلعه‌نویی تیم خوبی بسته است، فقط احتمالا به دلیل سبک و نوع بازی که بخواهم در تیم اجرا کنم، دو تا سه نفر تغییر در تیم داشته باشم وگرنه شاکله تیم بسیار خوب است و احتیاج به تغییرات اساسی ندارد. 
نویدکیا در خصوص دستیاران خود در این تیم عنوان کرد: دستیار اولم احتمالا امروز یا فردا معرفی شود. با یکدیگر قرار است مذاکره‌ای داشته باشیم و اگر مشکلی پیش نیاید امروز و فردا اعلام و به تیم اضافه خواهد شد. تغییرات دیگر در صورت نیاز پس از بازی‌های آسیایی انجام خواهد شد. همچنین رحمان احمدی به عنوان مربی دروازه‌بانان اضافه شده است. سال‌ها در کنار هم بودیم و اضافه شدن او به تیم ایده خوبی بود.
کد مطلب: 135945
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *