۰
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۳

وزارت نفت مشکل سرخون را مرتفع کند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکل رودخانه سرخون، گفت: ۳۱ سال است که این رودخانه پر طراوت به آلاینده‌های نفتی آغشته شده است که وزارت نفت باید برای همیشه این مشکل را رفع کند.
 نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکل رودخانه سرخون، گفت: ۳۱ سال است که این رودخانه پر طراوت به آلاینده‌های نفتی آغشته شده است که وزارت نفت باید برای همیشه این مشکل را رفع کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۰ شهریورماه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس قوه قضائیه، با اشاره به آیه ۹۰ سوره مبارکه نحل، اظهار کرد: آیت‌الله طباطبایی در تفسیر این سوره آورده است که مراد از عدل، عدالت اجتماعی و بدان معناست که با هر یک از افراد جامعه باید به‌گونه‌ای که مستحق آن است رفتار شود.
وی با اشاره به قرار گرفتن حجت‌الاسلام رئیسی در منصب ریاست قوه قضائیه، گفت:حضور وی سبب ایجاد نشاط به جامعه شده و گره‌های زیادی را در جامعه گشوده است و این حضور نشان می‌دهد که با حضور مدبرانه می‌توان گره‌گشایی و حضور دشمن را خنثی کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص مشکلات چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: مشکلات استان در چهار محور قابل طرح است که نخست باید مشکل معیشتی مردم را یادآور شد و فقدان درآمد باعث شده است که بسیاری از خانواده‌ها با فقر دست و پنجه نرم می‌کنند.
وی تأکید کرد: نگاه به صنایع تبدیلی و بسته‌بندی باعث آمد و شد به استان می‌شود که بخش مهم این مشکل به آب مربوط است، همچنین رهانیدن استان از بن‌بست و توجه به احداث راه‌های ترانزیتی اصلی از دیگر دغدغه‌های استان است که همه این موارد می‌تواند در حل مشکل معیشتی و ایجاد درآمد کمک کند.
امام جمعه شهرکرد به مشکل گازرسانی به مناطق روستایی نیز اشاره و تاکید کرد: با روند فعلی، گازرسانی به روستاها در آینده نزدیک اتفاق نخواهد افتاد، گازرسانی علاوه بر تسهیل زندگی و صیانت از منابع طبیعی نقشی ویژه دارد.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به مشکل رودخانه سرخون، گفت: ۳۱ سال است که این رودخانه پر طراوت به آلاینده‌های نفتی آغشته شده است که وزارت نفت باید برای همیشه این مشکل را رفع کند.
وی در پایان بیان کرد: مشکل آب محور آخر مشکلات استان است، آب در استان زیاده‌خواهی نیست بلکه مردم انتظار اجرای عدالت را دارند تا آنچه تخصیص داده شده و مجوز صادر شده به درستی عملیاتی شود.
کد مطلب: 136184
برچسب ها: محیط زیست
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *