۰
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۷

تماس لاپورتا با مسی

رییس سابق باشگاه بارسلونا به خاطر انتخابات پیش رو در تیم کاتالانی با ستاره آرژانتینی تماس گرفت.
تماس لاپورتا با مسی
رییس سابق باشگاه بارسلونا به خاطر انتخابات پیش رو در تیم کاتالانی با ستاره آرژانتینی تماس گرفت.
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی تصمیم گرفت یک سال دیگر در بارسلونا بماند اما به این معنا نیست که هرگز آبی اناری‌ها را ترک نخواهد کرد. قرارداد ستاره آرژانتینی سی‌ام ژوئن ۲۰۲۱ (تابستان ۱۴۰۰) به پایان می‌رسد و این بازیکن از ژانویه آزاد است تا با هر تیمی مذاکره کند. به همین خاطر زلزله همچنان در باشگاه کاتالانی ادامه دارد. 
در طول ۱۰ روز فاصله بین فکس مسی (اعلام جدایی از بارسا) و مصاحبه با سایت گل (ماندن در تیم کاتالانی) احتمال جدایی کاپیتان آبی اناری‌ها به یک موضوع مهم انتخاباتی چه برای دفاع از خوسپ ماریا بارتومئو و چه برای انتقاد از مدیر فعلی بارسلونا تبدیل شده بود. 
پس از قطعی شدن ماندن مهاجم شماره ۱۰ آبی اناری‌ها و انتخابات پیش رو در ماه مارس، نخستین فعالیت‌ها در این زمینه دیده شد. به نوشته کواترو، خوان لاپورتا با مسی تماس گرفته است تا بداند ستاره آرژانتینی پس از ماه ژوئن چه تصمیمی خواهد گرفت. 
با وجود این که رییس سابق بارسا هنوز به صورت رسمی خود را به عنوان نامزد ریاست باشگاه معرفی نکرده است اما این رسانه مدعی شد که به احتمال ۹۹ درصد چنین اتفاقی رخ خواهد داد. به همین خاطر بهترین وعده کاندیده‌ها تمدید قرارداد مسی خواهد بود. 
لاپورتا رابطه خیلی خوبی در دوران ریاستش با مهاجم آرژانتینی داشت (۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰) و در آن زمان آبی اناری‌ها شش گانه را با پپ گواردیولا فتح کردند. اکنون او علاقه مند به بازگشت به باشگاه کاتالانی است تا دوباره با مسی به موفقیت دست یابد به همین خاطر در روزهای اخیر با این بازیکن صحبت کرده است تا او را به تمدید قرداد راضی کند. 
تاکنون ویکتور فونت نامزدی خود را به صورت رسمی اعلام کرده است. او در هفته‌های اخیر به شدت از بارتومئو انتقاد کرد. دیگر اسامی که از آنها نام برده می‌شوند، تونی فریکسا و لاپورتا هستند. همه می‌خواهند وعده تمدید قرارداد مسی را بدهند.
باید دید کدام یک در نهایت از این وعده بهره خواهد برد. همانطور که گفته شد مسی می‌تواند از ژانویه شروع به مذاکره کند. در چنین شرایطی احتمال دارد آینده مسی پس از انتخابات بیست و یکم مارس مشخص شود. 
کد مطلب: 136225
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *