۰
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸

عرضه اولیه‌ای جدید در راه فرابورس

عرضه اولیه سهام شرکت «گروه مالی سپهر صادرات» و در نماد «وسپهر» روز چهارشنبه (سوم مهر ماه) در فرابورس انجام می‌شود.
عرضه اولیه سهام شرکت «گروه مالی سپهر صادرات» و در نماد «وسپهر» روز چهارشنبه (سوم مهر ماه) در فرابورس انجام می‌شود.
به گزارش ایرنا،در ماه‌های اخیر، حمایت دولت از بورس بی‌سابقه بوده، به طوری که از طریق عرضه صندوق‌های ETF با قیمت مناسب، تامین مالی از طریق این بازار، عرضه سهام شرکت های جدید و نیز آزادسازی سهام عدالت، حمایت همه‌جانبه ای از بازار سرمایه صورت گرفت.
در این میان، عرضه سهام شرکت های جدید (عرضه اولیه) همواره مورد توجه اهالی بازار سرمایه قرار داشته است، زیرا تاکنون بیش از ۹۰ درصد از عرضه اولیه‌هایی که در بورس انجام شده، سودآور بوده‌اند به همین دلیل این اقدام همیشه در بورس برای فعالان بازار جذابیت داشته است.
آگهی عرضه اولیه سهام شرکت "گروه مالی سپهر صادرات" و در نماد " وسپهر ۱" منتشر شد که مطابق آن سهام این شرکت در تاریخ چهارشنبه (سوم مهرماه) در بازار فرابورس عرضه خواهد شد.
در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر یک هزار و ۱۰۰ سهم در دامنه قیمتی ۹ هزار و ۵۰۰  ریال تا ۱۰ هزار و ۱۰۰ ریال تعلق می‌گیرد.
هنگامی که سهام شرکتی برای نخستین بار در بورس عرضه می‌شود، به روز اول عرضه سهام، «عرضه اولیه» گفته می‌شود، در این روز درصد مشخصی از کل سهام شرکت برای نخستین بار از طریق بورس یا فرابورس توسط سرمایه‌گذاران خریداری می‌شود.
 
کد مطلب: 136553
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *