۰
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۶

تخصیص قیر به شهرداری و دهیاریها

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: تخصیص قیر به شهرداری ها و دهیاری طی نیمه دوم سال در کشور انجام می شود.
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: تخصیص قیر به شهرداری ها و دهیاری طی نیمه دوم سال در کشور انجام می شود.
"مهدی جمالی نژاد" عصر روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه در نشست با شهرداران و دهیاران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال ۹۹ تأمین قیر برای شهرداری‌ها در بودجه دیده نشده بود که با تلاش و پیگیری نمایندگان در مجلس جدید، تخصیص قیر در سال ۹۹ عملیاتی شده و در حال حاضر توسط شورای نگهبان بررسی می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت اوراق، تصریح کرد: در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر امکان استفاده از اعتبارات نبوده و می‌توان از اوراق مشارکت بهره برد. اوراق مشارکت محدود نبوده و مزایای مختلفی در قالب آن وجود دارد.
معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه امسال اوراق مشارکت به شهر یاسوج تخصیص می‌یابد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه آمادگی ارائه اوراق مشارکت را خواهیم داشت.
جمالی نژاد همچنین از کمک به پروژه‌های پسماند استان خبر داد و تاکید کرد: نگاه ما کمک به شهرهایی مانند یاسوج در بحث پسماند و بازیافت است.
وی بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و نوسازی ناوگان را از دیگر ظرفیت‌های موجود برای شهر یاسوج دانست.
معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه باید در سایر محورها نیز تعامل و همکاری‌ها شکل بگیرد، ادامه داد: پروژه‌های مشارکتی شهر یاسوج نیز تسهیلات دریافت می‌کنند.
جمالی نژاد بیان کرد: برای سایر شهرها نیز چنانچه پروژه مهم و اثر گذار برای دریافت تسهیلات معرفی شود، حمایتهای لازم انجام می‌شود.
به گزارش ایسنا، جمالی نژاد از تفاهم نامه با راه و شهرسازی با هدف ساماندهی ورودی شهرها خبر داد و گفت: همچنین اصلاح نقاط حادثه خیر نیز انجام می‌شود.
کد مطلب: 136585
برچسب ها: قیر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *