۰
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

این روزها چیزی به نام سرماخوردگی نداریم!

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: این روزها چیزی به نام سرماخوردگی نداریم، اگر علامت‌دار هستید کرونا حساب کرده و زمان را از دست ندهید و دیگران را آلوده نکنید.
 
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: این روزها چیزی به نام سرماخوردگی نداریم، اگر علامت‌دار هستید کرونا حساب کرده و زمان را از دست ندهید و دیگران را آلوده نکنید.
سعید کشمیری با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.
وی افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۳ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه دو نفر از همشهریانمان سه‌شنبه و ۶ نفر نیز روز چهار شنبه فوت شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.
این مسئول تاکید کرد: موارد فوت شده در رده سنی ۲۸ تا ۹۴ سال هستند که دو مورد بدون بیماری زمینه‌ای و بقیه موارد دارای بیماری‌های زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت، چربی خون بالا، بیماری قلبی بوده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۸ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۱۸ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
سعید کشمیری افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۱ هزار و ۵۳۹ بوده است.
وی تصریح کرد: متخصصان و محققان بهداشتی و پزشکی استفاده از ماسک را در پیشگیری از شیوع و ابتلا به ویروس کرونا مؤثر می‌دانند، نهادینه‌سازی این فرهنگ برای جامعه ضرورت و تکلیفی است که باید برای همه افراد جا بیفتد.
کشمیری افزود: رعایت اصل دوری از شنبه راهبردی است که در صورت به‌کارگیری توسط افراد، خانواده‌ها و جوامع نقش قابل‌توجهی در کنترل اپیدمی کووید-۱۹ خواهد داشت.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این روزها چیزی به نام سرماخوردگی نداریم، اگر علامت‌دار هستید کرونا حساب کرده و زمان را از دست ندهید و دیگران را آلوده نکنید.
کد مطلب: 136589
برچسب ها: کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *