۰
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۳

دیدار صبوری با اعضای مجمع نمایندگان تهران

معاون شهردار تهران جزئیاتی از جلسه اش با اعضای مجمع نمایندگان تهران را تشریح کرد و گفت: با دوستانی که از شهرداری و شورا به مجلس رفته اند ارتباط خوب و مستمری داریم.
معاون شهردار تهران جزئیاتی از جلسه اش با اعضای مجمع نمایندگان تهران را تشریح کرد و گفت: با دوستانی که از شهرداری و شورا به مجلس رفته اند ارتباط خوب و مستمری داریم.
به گزارش ایسنا، صفا صبوری دیلمی درخصوص دیدار خود با اعضای مجمع نمایندگان تهران گفت: مجمع نمایندگان تهران جلسه ای داشتند که فرماندار شهر ری هم در آن دیدار حضور داشتند.
وی ادامه داد: دو یا سه موضوع مهم در این جلسه مطرح شد نظیر ورودی باقرشهر و پل کهریزک و زیرگذری که در باقرشهر در حال اجرای آن هستم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: توضیحاتی ارائه شد و از نظر اعتبارات و بودجه مورد نیاز و میزان پیشرفت کار، موضوعات به سمع و نظر اعضای مجمع رسید.
صفا صبوری دیلمی گفت: همانطور که می دانید ما وعده داده بودیم که زیرگذر باقرشهر را تا پایان دی ماه بسازیم و به بهره برداری برسد که در این جلسه هم تأکید کردیم که این وعده محقق خواهد شد.
وی افزود: یک تقاطع غیرهم سطحی هم در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب وجود دارد که قرار بود با توجه به مشارکتی اجرا شدن ادامه ساخت پروژه شهر آفتاب ، این تقاطع هم مشارکتی ساخته شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: نمایندگان مجلس نظرشان این بود که این پروژه از مشارکتی بودن خارج شود و شهرداری خودش پول بگذارد و آن را اجرا کند.
صفا صبوری دیلمی افزود:  ما هم قول دادیم که در آذر ماه و در فصل بودجه ریزی برای اختصاص بودجه برای ساخت این پروژه غیرهم سطح در سال 1400 درخواست بودجه کنیم.
وی ادامه داد: دوستان و نمایندگان گفتند که این امکان وجود دارد که با یک دسترسی موقت بتوانند فعلا مشکل شهروندان در این منطقه را برطرف کنند که ما هم وعده دادیم که با همکاری فرمانداری شهر ری بررسی لازم برای ایجاد این دسترسی موقت را انجام دهیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: البته گاهی این ایجاد دسترسی ها با اجرای پروژه اصلی مغایرت و تداخلاتی دارد که باید این بررسی ها به دقت انجام بگیرد.
صبوری دیلمی گفت: اگر بررسی ها موفق باشد و معارضی در مسیر اجرای پروژه وجود نداشته باشد و بتوان ایمنی مردم منطقه و استفاده کنندگان را فراهم کرد حتما کار اجرایی آن آغاز می شود.
وی افزود: این دسترسی از نقطه ای ایجاد می شود که خروجی اتوبان خلیج فارس است و از این جهت موضوع ایمنی این دسترسی از هر لحاظ اهمیت بیشتری خواهد داشت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: توضیحاتی در رابطه با پروژه های در حال اجرای تهران و همچنین کارهای صورت گرفته در سال های 97 تا 99 هم به اطلاع نمایندگان رسید.
صبوری دیلمی خاطرنشان کرد: من فکر می کنم این جلسات باید به طور مستمر برگزار شود زیرا هم اعضای مجمع نمایندگان از اقدامات انجام شده مطلع می شوند و هم کارها به سرعت پیش می رود.
وی افزود: در این جلسه من از طرف شهرداری به همراه یک تیم حضور داشتم البته صحبت هایی هم در خصوص نحوه دفن پسماند شهر تهران مطرح شد که قرار شد جلسه ای هم با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شود.
صبوری دیلمی درخصوص نگاه اعضای مجمع نمایندگان به اقدامات شهرداری و گره گشایی از مشکلات شهرداری تهران هم گفت: موضوعات شهرداری از جنس موضوعات اجرایی است و معتقدیم که سیستم شهرداری مثل دو میدانی می ماند و باید در هر دوره کاری صورت گیرد و بعدی ها بیایند و ادامه کار را اجرا کنند.
معاون شهردار تهران گفت: ما ارتباط خوبی با دوستانی که پیش از این در شهرداری و شورای شهر فعال بوده اند و امروز به مجلس رفته اند داشته ایم و بارها با یکدیگر جلسات مشترکی برگزار کرده ایم.
بنا براعلام پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی افزود: نگاه این عزیزان همواره مثبت بوده است و ارتباط مستمری داشته ایم و آن ها هم نگاهشان کمک به حل مشکلات شهری بوده است.
کد مطلب: 136657
برچسب ها: صبوری نمایندگان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *