کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جوکوویچ قهرمان مسترز رم شد

31 شهريور 1399 ساعت 21:31

مرد شماره یک جهان با پیروزی برابر دیگو شوارتسمن توانست قهرمان مسترز رم شود.


مرد شماره یک جهان با پیروزی برابر دیگو شوارتسمن توانست قهرمان مسترز رم شود.
به گزارش ایسنا، فینال تنیس مسترز رم در بخش مردان دوشنبه شب بین نواک جوکوویچ و دیگو شوارتسمن برگزار شد و مرد شماره یک جهان با پیروزی ۲ بر صفر قهرمان رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی  شد. 
در شروع شوارتسمن با بازی فوق العاده خود همه را شگفت زده کرد و ۳ بر صفر پیش افتاد. با این حال تنیسور آرژانتینی در ادامه سه گیم متوالی را واگذار کرد تا نتیجه ۳ بر ۳ شود. گیم هفتم هم با پیروزی جوکوویچ به پایان رسید اما دوباره شوارتسمن بازی را مساوی کرد. رقابت نزدیک و تماشایی دو تنیسور ادامه داشت و آن ها در امتیاز ۵ بر ۵ برابر شدند. در ادامه مرد شماره یک جهان دو گیم را با پیروزی به پایان رساند تا برنده ست اول شود. 
ست دوم هم با بریک شوارتسمن آغاز شد اما جوکوویچ بر خلاف ست اول خیلی زود توانست جبران کند و بازی یک بر یک شد. تنیسور صربستانی در گیم بعدی هم پیروز شد و در ادامه بازی ۲ بر ۲ مساوی شد. سپس نتیجه ۳ بر ۳ شد. در این امتیاز بود که جوکوویچ پس از پیروزی در گیم خود توانست بریک کند تا نتیجه ۵ بر ۳ شود. مرد شماره یک جهان که در ست دوم با سروهای خود کاملا حریف آرژانتینی اش را آزار داده بود در گیم نهم هم برتری اش را در این زمینه حفظ کرد تا با پیروزی ۶ بر ۳ برنده فینال رم شود. 
جوکوویچ با این قهرمانی اخراج از تنیس اپن آمریکا را کاملا فراموش کرد و با روحیه ای بالا در رولان گاروس شرکت خواهد کرد.
آخرین گرند اسلم سال یکشنبه هفته آینده در پاریس برگزار می شود.


کد مطلب: 136816

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/136816/جوکوویچ-قهرمان-مسترز-رم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir