۰
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

سوءمدیریت از موانع اصلی توسعه کشور بوده است

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نابسامان معیشتی امروز کشور اظهار کرد: سوءمدیریت از موانع اصلی توسعه کشور بوده است.
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نابسامان معیشتی امروز کشور اظهار کرد: سوءمدیریت از موانع اصلی توسعه کشور بوده است.
به گزارش ایسنا، یحیی ابراهیمی، نماینده مردم سلسله و دلفا در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان محترم ما سوگند خوردیم که به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و به خدمت به مردم پایبند باشیم. حدود 40 سال پیش ملت بزرگ ایران علیه قانون شکنی، نابرابری، اشرافیت، شکاف طبقاتی و نبود آزادی به پا خاستند و مردمی ترین انقلاب جهان را به رهبری حضرت امام (ره) در تاریخ به ثبت رساندند.
وی افزود: حدود نیم قرن است که سکان مدیریت کشور در دست ما انقلابیون است. دستاوردهای بزرگی داشته‌ایم، ولی شاخص‌ها در مقایسه با پتانسیل‌های موجود قانع کننده نیست. اگر بخواهیم سهم کارشکنی برخی از قدرت‌های بزرگ جهان و آمریکا را به یک سو بنهیم باید بپذیریم که سوءمدیریت هم از این موانع اصلی برای توسعه کشور بوده است. برای رفع این موضوع هم باید بدون حاشیه راه حلی بیابیم  و دست به کار شویم. چرا که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب دیگر اشتباه و خطای ما را به سادگی نخواهند بخشید.
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در آن دوران دفاع مقدس در جهبه با شهدا عهد بستیم و قرارمان بر این بود که کشوری مستقل، آزاد و بر مبنای عدالت علنی داشته باشیم که منافع ملی آن میان تمام مردم با برابری و برادری تقسیم شود. اما قرارمان بر این نبود که با وجود این همه منابع امروز بخشی از جمعیت کشور زیر خط فقر قرار داشته باشند. قرارمان این نبود که جوانانمان بیکار، بی انگیزه و مایوس باشند و پدرها در برابر خانواده خود شرمسار. قرارمان این نبود که سال‌های سال با بودجه ظالمانه و بخشی نگر مناطقی از کشور را فراموش کنیم و ثروت کشور را با لابی گری‌های غیر کارشناسی و غیر اخلاقی به سمت آبادانی مناطق خاصی از کشور هدایت کنیم. در حالی که مناطق دیگر کشورمان برای ابتدای ترین نیازهای خود همچون جاده، مدرسه و آب آشامیدنی در تنگنا باشند.
وی در پایان اضافه کرد: ما ایران را برای همه ایرانیان می‌خواهیم و جان خود را فدای تمام ایران می‌دانیم. به همان اندازه که دلمان برای سیستان و بلوچستان می‌سوزد دلمان برای استرس‌های ناشی از سیلاب مردم خوزستان و بچه‌های بدون مدرسه و کپر نشین دلفا و سلسله و سایر مناطق لرستان که از امکانات اولیه محروم‌اند می‌سوزد.
کد مطلب: 137144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *