۰
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱

نوش‌آبادی: مراقب رخنه نفوذی‌ها باشیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هجمه اخیر رسانه‌ای علیه نمایندگان را پازل و سناریوی مخالفان نظام دانست و گفت که باید همه مراقب رخنه نفوذی‌ها باشیم.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هجمه اخیر رسانه‌ای علیه نمایندگان را پازل و سناریوی مخالفان نظام دانست و گفت که باید همه مراقب رخنه نفوذی‌ها باشیم.
به گزارش ایسنا، حسین نوش‌آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری اظهار کرد: حفظ شأن و منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از جایگاه قانونی نمایندگان از وظایف هیأت رئیسه است. هجمه‌های اخیر رسانه‌ای در فضای مجازی علیه مجلس در چارچوب پازل و سناریوی مخالفان نظام و بدنام کردن قوه مقننه و بدبین کردن مردم نسبت به مرکز تصمیم‌گیری قانون ‌گذاری نظام انجام می‌شود.
وی افزود: به ملت شریف ایران می‌گویم شما مردم صاحبان اصلی کشور و ولی‌نعمت همه ما هستید. مجلس خانه شماست و حق دارید به عملکرد مجلس و رفتار نمایندگان نظارت داشته باشید. همچنین هر جا لازم دانستید انتقاد کنید و تذکر دهید اما مراقب باشید دشمنان و بدخواهان کشور آدرس غلط ندهند.
نماینده ورامین خاطر نشان کرد: امروز به لطف الهی و هوشمندی مردم پاک‌ترین، سالم‌ترین و انقلابی‌ترین نمایندگان در مجلس یازدهم حضور دارند که دغدغه اصلی آن‌ها باز کردن گره اقتصادی و حل مشکلات معیشتی و تحقق مطالبات مردم است.
نوش‌آبادی توضیح داد: اختصاص برخی امکانات محدود رفاهی در چارچوب مقررات مجلس برای انجام وظایف نمایندگی در نظر گرفته شده که در همه ادوار مجلس معمول و متعارف بوده است پس این نباید افکار عمومی جامعه را از مشکلات اصلی کشور غافل کند. لایه‌های فساد مالی و اقتصادی کشور را باید در جاهای دیگر جست‌وجو کرد.
وی افزود: مردم باید تاوان بی‌تدبیری‌های غلطی را بدهند که نتیجه آن رانت‌خواری‌های گسترده، فرارهای مالیاتی صاحبان ثروت‌های باد آورده، حساب‌های بانکی خارجی برخی مدیران دو تابعیتی در حال و گذشته، سوءاستفاده از ارزهای دولتی، عدم بازگشت وام‌های کلان بانکی بی‌ضابطه به ویژه خواران و صاحبان ثروت و قدرت، حیف و میل بیت‌المال، متصرفین اموال عمومی و اسراف در برخی دستگاه‌ها، قاچاق گسترده ارز و کالا و خسارت‌های مالی فراوان ناشی از سوء مدیریت ناکارآمد شده است؛ همه باید مراقب رخنه نفوذی‌ها باشیم.
کد مطلب: 137317
برچسب ها: مجلس نوش‌آبادی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *