۰
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۵

بازداشت چند متهم پرونده ستار بهشتی

دادستان عمومی و انقلاب تهران از بازداشت چند نفر در پرونده فوت ستار بهشتی خبر داد.
جعفری دولت آبادی در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگاران که در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۲۰ انجام شد، با اعلام این مطلب که پس از اعلام خبر فوت ستار بهشتی به سرعت اقدامات لازم برای مشخص شدن علت وقوع این حادثه انجام شد، گفت: ایشان در زمان فوت در اختیار پلیس بودند و خبر فوت را پلیس به مرجع قضایی اعلام کرد.
وی گفت: اطلاع‌رسانی درباره این پرونده با کمی تاخیر به علت آن بود که احتمال می‌دادیم برخی از سرنخ‌هایمان بسوزد و احتمالا برخی از حقایق از بین برود.
وی گفت: خواست دستگاه قضایی این است که هر چه سریعتر نتیجه تحقیقات مشخص شود و این پرونده به سرانجام برسد.
جعفری دولت آبادی با اشاره به این مطلب که تحقیقات خوبی انجام شده و با بازپرس و سرپرست دادسرای جنایی تعامل خوبی وجود دارد تا این پرونده به نتیجه برسد، گفت: به تازگی چند نفر در رابطه با این پرونده بازداشت شده‌اند.
وی گفت: امیدواریم طی ۱۰ روز آینده تحقیقات به نتیجه برسد و به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب تهران درباره آخرین وضعیت فردی که در خیابان مدنی بیش از ۱۱ نفر از شهروندان را مورد ضرب و شتم قرار داده و یک نفر را به قتل رسانده بود، گفت: بر اساس نظریه ابتدایی کمیسیون پزشکی قانونی این فرد دچار مشکلات روانی است و به این دلیل قرار شده است وی به کمیسیون بعدی ارجاع داده شود.
وی گفت: متهم در بررسی‌های انجام شده مطالبی را مطرح کرد که نشان از مشکلات روانی وی دارد که باید این موضوع به طور دقیق‌تری مورد بررسی قرار گیرد.
وی درباره سرانجام پرونده امیر قرایی متهم به قتل که از ورزشکاران قویترین مردان ایران بود،گفت: هنوز این پرونده به نتیجه‌ای نرسیده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین درباره صحت خبر دستگیری یکی از مشاوران رئیس فدارسیون فوتبال گفت: این خبر صحت دارد هر چند پرونده مربوط به امروز نیست و چند روزی از آن گذشته است.
وی درباره نسرین ستوده نیز گفت: چند روز گذشته با فرزندانش و اعضای خانواده‌اش دیدار و ملاقات داشته و خبرهایی که رسانه‌های غربی درباره وی منتشر می‌کنند، صحت ندارد.
جعفری دولت‌آبادی درباره حادثه آبگرفتگی مترو نیز گفت: شهرداری گفته است که قرار است خسارتش را از بیمه بگیرد.
وی همچنین درباره حکم جاسوس آمریکایی امیر میرزا حکمتی نیز گفت: این حکم در دیوان عالی نقض شده و قرار است مجدداً مورد بررسی قرار گیرد.
جعفری دولت‌آبادی همچنین درباره پرونده بزرگ فساد مالی نیز گفت: تحقیقات درباره این پرونده در حال انجام است و تاکنون ۷ فقره کیفرخواست جدید صادر شده و همچنان روند رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.
وی درباره اینکه آیا جهرمی مدیر عامل سابق بانک صادرات جزء این ۷ نفر است، گفت: پرونده‌ وی هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است.
کد مطلب: 13786
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *