۰
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

بازدید امیر سرتیپ هادیان از دانشگاه شهید ستاری

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه هوایی علوم و فنون شهید ستاری از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه هوایی علوم و فنون شهید ستاری از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به همراه سرهنگ پزشک ناصری رییس اداره بهداشت و درمان این نیرو، با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن ارزیابی فعالیت‌های آموزشی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.
امیر سرتیپ هادیان در این بازدید گفت: برای اجرایی شدن فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای کمک به کادر درمان، لازم است رعایت حداکثری  دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را مد نظر قرار دهیم.
وی در ادامه با اشاره به حضور دانشجویان جدید و آغاز سال تحصیلی خاطرنشان کرد: امروز جوانان دانشگاه هوایی امانتی در دستان ما هستند، بنابراین همه تلاش ما باید در راستای اعتلای علمی، فرهنگی و جایگاه اجتماعی این عزیزان باشد تا در مسیر صحیح قرار گیرند و ان‌شاءالله به سر منزل نهایی برسند.
در ادامه رییس اداره بهداشت و درمان نهاجا با اشاره به  لزوم رعایت کردن پروتکل های بهداشتی و درمانی بصورت انفرادی و جمعی توسط کارکنان، گفت: نیروی الهی هوایی ارتش در سطح نیرو های مسلح جزء نیروهای پیشگام و نمونه در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران  کرونایی است.
وی افزود: با فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)  و دستور اکید فرمانده نیروی هوایی ارتش تمام پایگاه‌ها و مراکز درمانی این نیرو با تمام توان بصورت شبانه‌روزی آمادگی خدمت رسانی به  مردم عزیز ایران را دارند.
کد مطلب: 137903
برچسب ها: ارتش هادیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *