کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نیکزاد به کمیسیون عمران توضیح داد؛

دلایل افزایش نرخ بلیت هواپیما

23 آبان 1391 ساعت 20:51

وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس دلیل افزایش نرخ بلیت هواپیما را افزایش قیمت ارز و بالا رفتن سوخت هواپیما اعلام کرد


محمد فیروزی عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز جلسه متبوعش، اظهار داشت: مجید نامجو وزیر نیرو برای پاسخ به سؤال دو نماینده به کمیسیون آمدکه سؤال عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مورد مشکلات فاضلاب این شهرستان بود و حمیدرضا پشنگ در مورد آبرسانی به مناطق روستایی سؤالاتی را داشت که هر دو نماینده قانع شدند.
وی افزود: الحاق بندر شهید بهشتی به بندر چابهار موضوع دیگری بود که توسط نمایندگان استان سیستان و بلوچستان مورد گفت‌وگو قرار گرفت که قرار شد این موضوع به جلسه بعدی موکول شود.
نماینده مردم نطنز در مجلس تصریح کرد: علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در مورد افزایش نرخ بلیت هواپیما به کمیسیون عمران مجلس آمد و در مورد این افزایش قیمت گفت که افزایش قیمت ارز و بالا رفتن سوخت هواپیما از مواردی است که سبب افزایش نرخ بلیت هواپیما شده است.
فیروزی اضافه کرد: توضیحات وزیر راه و شهرسازی نتوانست نمایندگان را قانع کند و نمایندگان نیز به شرطی این موضوع را به جلسه بعد موکول کردند که تعدیل‌هایی برای نرخ بلیت‌ هواپیماها انجام شود.


کد مطلب: 13821

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/13821/دلایل-افزایش-نرخ-بلیت-هواپیما

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir