۰
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۶

گازگرفتگی جان دو شهروند را گرفت

ساعت ۸ صبح امروز (شنبه_۲۶مهرماه) طی تماس تلفنی شهروندان سپاهانشهر با سامانه ۱۱۵ مبنی بر پاسخگو نبودن یکی از واحدهای همکف مجتمع مسکونی ۴ طبقه بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۳ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
گازگرفتگی جان دو شهروند را گرفت
 ساعت ۸  صبح امروز (شنبه_۲۶مهرماه) طی تماس تلفنی شهروندان سپاهانشهر با سامانه ۱۱۵ مبنی بر پاسخگو نبودن یکی از واحدهای همکف مجتمع مسکونی ۴ طبقه بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۳ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
با توجه به فوریت موضوع درب واحد ۳۰ متری باز شد و آتش نشانان در بدو ورود با دو مرد ۴۸ و ۲۰ ساله مواجه شدند که به تائید عوامل اورژانس شهر قبل از رسیدن اکیپ اعزامی، با احتمال گاز گرفتگی جان خود را از دست داده بودند.
به گزارش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، علت دقیق وقوع این حادثه به عهده مراجع قضائی و انتظامی و پزشکی قانونی است، ولی شواهد و بررسی های اولیه صحنه حادثه از احتمال گاز گرفتگی حکایت دارد .
 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از شهروندان اصفهانی خواست هم اکنون نسبت به بازدید مجدد وسائل گرمایشی خود اقدام کنند و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و داشتن سوال به این سازمان در تماس باشند تا در کمترین زمان ممکن جواب صحیح را دریافت کنند.
کد مطلب: 138228
برچسب ها: گازگرفتگی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *