۰
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۳

صالحی: سران قوا به فکر نان شب محرومان باشند

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: دردی که پایه‌های اقتصادی کشور را به لرزه درآورده زلزله قیمت‌های ارز، طلا، سکه، بورس، خانه، زمین و خودرو است. سران قوا به فکر نان شب محرومان باشند.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: دردی که پایه‌های اقتصادی کشور را به لرزه درآورده زلزله قیمت‌های ارز، طلا، سکه، بورس، خانه، زمین و خودرو است. سران قوا به فکر نان شب محرومان باشند.
به گزارش ایسنا، حسین محمد صالحی دارانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: مدتی بعد از طلوع خورشید انقلاب اسلامی گرد و غبار فتنه استکبار فضای میهن را آلوده کرد و مردان و زنان دلاور، ترک جا و مقام و منصب خود کردند و تا آسمان فکه، دهلاویه، دهلران، اروند و خرمشهر پر کشیدند و پرپر شدند.
وی با بیان این که « هم اکنون شیران سرزمینم منتظر فرمان‌اند تا جان و سر بیفشانند و  آمریکا را سر جای خود بنشانند پیش از آن که آمریکا پای از گلیم خود درازتر کند» ابراز عقیده کرد: بر ما واجب است تا قبل از این که آمریکا بخواهد مکانیزم ماشه را علم کند از تمام تعهدات برجامی خود خارج شویم.  
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی از وضعیت راه‌های روستایی حوزه انتخابیه‌اش انتقاد کرد و در مورد وضعیت آب شرب منطقه‌اش مدعی شد: مردم منطقه‌ام آب آلوده به نیترات مصرف می‌کنند و در حوزه آبخیز زاینده رود محرومیت زیادی را تحمل می‌کند. مسوولان کشور هم خود را قرنطینه کرونایی کردند. باید به این بساط خودتحریمی و انزوا خاتمه دهیم.
این عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مورد وضعیت اقتصادی با بیان این که « طرح‌هایی برای رفع گرفتاری اقتصادی و معیشتی مردم باید به صورت ویژه در دستور قرار گیرد» ابراز عقیده کرد: بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در این چند سال با سودهای کاذب کسب درآمد کردند و از فربگی آن‌ها کاسته نشده است. دردی که این روزها پایه‌ اقتصادی کشور را به لرزه درآورده است زلزله قیمت‌های ارز، طلا، سکه، بورس، خانه، زمین و خودرو است.
صالحی دارانی تاکید کرد: هنگامی سرمایه گذاران حاضر به اشتغال هستند و می‌توانند مشکل بیکاری را مرتفع کنند که ببینند موانع بوروکراتیک تولید از میان برداشته شده است. وقت آن است که مجلس از خواب بیدار شود مردم زیر چرخ دنده‌های گرانی له شدند. به نظرم سران قوا با نظر مجلس به فکر نان شب محرومان باشند.
کد مطلب: 138264
برچسب ها: مجلس صالحی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *