۰
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

کنسرتی که در روزهای کرونایی سولداوت شد!

بلیت فروشی دو کنسرت پاپ در جزیره کیش انجام شده و ظاهراً چراغ‌ها برای آغاز دوباره اجرا‌های صحنه‌ای روشن شده است.
کنسرتی که در روزهای کرونایی سولداوت شد!
بلیت فروشی دو کنسرت پاپ در جزیره کیش انجام شده و ظاهراً چراغ‌ها برای آغاز دوباره اجرا‌های صحنه‌ای روشن شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اگر کووید ۱۹ نیامده بود، بی تردید رضا بهرام روند تمدید کنسرت هایش در تهران و شهرستان‌ها را همچنان ادامه می‌داد. او تا پایان سال ۹۸ بیشترین کنسرت‌های پاپ را روی صحنه برده بود. او که با قطعه «گل عشق» بر سر زبان‌ها افتاد، روز‌های خوبی را در سال ۹۹ برای خود در نظر داشت؛ اما شیوع ویروس کرونا، همه چیز را به هم ریخت؛ ویروسی که چندی پیش گریبان خود بهرام را گرفت.
ماه هاست که کرونا هیجان اجرا‌های صحنه‌ای را از علاقه‌مندان به موسیقی گرفته است. حالا با گذشت زمان و عادی شدن زندگی کرونایی، آرام آرام کنسرت‌های موسیقی از راه می‌رسند. محمد حسین توتونچی مدیربرنامه خوانندگانی چون هوروش بند و رضا بهرام و صاحب امتیاز سایت فروش اینترنتی بلیت کنسرت است و در این کار پیش قدم شده.
هوروش بند چهارشنبه ۳۰ مهر ماه از ساعت ۲۴ میزبان طرفدارانش است؛ هر چند استقبال چندانی از کنسرت وی نشده است و با وجود اینکه این خواننده به زودی روی استیج خواهد رفت، اما همچنان بلیت‌های فروخته نشده وجود دارد.
اوضاع رضا بهرام از هوروش بند مساعدتر است. این خواننده محبوب پاپ به تازگی از بیماری کرونا نجات پیدا کرده و با توجه به اینکه زمان زیادی از کنسرت‌های پرشورش نگذشته است، همچنان طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. بهرام از ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱ آبان به روی صحنه می‌رود. تمامی بلیت‌های این خواننده به فروش رفته است.
قیمت بلیت‌ها نیز ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۸۰،۲۲۰، ۲۳۰ و ۲۵۰ هزار تومان است. البته چند روز پیش بلیت کنسرت‌ها با قیمت‌های بالاتری فروخته می‌شد، اما به دلیل عدم استقبال مردم، قیمت بلیت‌ها کاهش پیدا کرد.
نکته قابل توجه این است که زمانی این کنسرت‌ها برگزار می‌شود که کرونا در اوج فراگیری به سر می‌برد. زمانی که تعداد مبتلایان از آمار این روزها بسیار کمتر بود، خبری از برگزاری اجراهای صحنه‌ای نبود و خوانندگان به صورت مجازی کنسرت برگزار می‌کردند. البته توتونچی تهیه کننده دو کنسرت فوق، می‌گوید مجوز برگزاری کنسرت را از ستاد مقابله با کرونا دریافت کرده است.
توتونچی درباره برگزاری این دو کنسرت گفت: تمامی ضوابط بهداشتی در برگزاری برنامه‌ها به صورت دقیق رعایت می‌شود. کنسرت‌ها در فضای باز برگزار می‌شود و هر خانواده که نسبت به خرید بلیت اقدام نماید، دو صندلی از سمت چپ و راستش مسدود می‌شود.
نکته قابل توجه این است که به تازگی اعلام شده، برگزاری کنسرت علی رهبری به همراه ارکستر فلارمونیک زاگرب، با خوانندگی رضا فکری در زاگرب به تعویق افتاده است. جالب اینجاست قرار بود این کنسرت در فضای باز و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شود. باید کمی صبر کنیم و ببینیم بازخورد‌های برگزاری دو کنسرت بهرام و هوروش بند چگونه خواهد بود. آیا استقبال از کنسرت رضا بهرام باعث می‌شود تهیه کنندگان دیگر ترغیب به برگزاری کنسرت شوند یا هنرمندان و تهیه کنندگان عرصه هنر اول، شرایط را برای برگزاری اجرای صحنه‌ای مناسب نمی‌بینند.
 
کد مطلب: 138448
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *