کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سپاه در سیل و زلزله خدمت رسان مردم بود

30 مهر 1399 ساعت 13:47

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: در زلزله، طوفان و سیل، تمام توان خود را به کار گرفتیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمت رسان مردم باشیم.


دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: در زلزله، طوفان و سیل، تمام توان خود را به کار گرفتیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمت رسان مردم باشیم.
سردار سیدضیاالدین حزنی امروز در آیین افتتاح واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده گمیشان، اظهار کرد: در سپاه باید افتخار کنیم که کنار همه وظایف و مأموریت‌های قانونی خود در کنار مردم ایران اسلامی بوده‌ایم.
وی بیان کرد: سپاه نینوا گلستان تاکنون ۱۷۱۰ پروژه عمرانی در این استان با بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح کرده است.
دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه تصریح کرد: مردم اگر از اقدامات ما احساس رضایت داشته باشند خداوند نیز از ما راضی خواهد بود و ما باور داریم یکی از بالاترین عبادات خدمت به مردم است.
حزنی گفت: یکی از کارهای ارزشمندی که در استان گلستان صورت گرفت این بود که ما همگی با همدیگر و کنار یکدیگر کار کردیم. سپاه استان‌های خراسان رضوی و گیلان به‌عنوان معین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این استان فعالیت داشتند.
وی خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای پروژه بزرگ توزیع جهیزیه برای مردم شریف و نجیب استان هستیم تا از نظر معیشتی هم کنار مردم باشیم.
به گزارش ایسنا به نقل از بسیج گلستان، آیین افتتاح متمرکز 100 واحد مسکونی مناطق سیل‌زده شهرستان گمیشان امروز با حضور دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه، استاندار گلستان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.


کد مطلب: 138462

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/138462/سپاه-سیل-زلزله-خدمت-رسان-مردم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir