۰
جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵

اعلام زمان آغاز لیگ برتر فوتسال

ی سرمربی فرش‌آرا گفت: متاسفانه هنوز هیچ خبر جدیدی در خصوص اعلام زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال اعلام نشده و از تصمیم نهایی مسئولان بی اطلاع هستیم.
ی سرمربی فرش‌آرا گفت: متاسفانه هنوز هیچ خبر جدیدی در خصوص اعلام زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال اعلام نشده و از تصمیم نهایی مسئولان بی اطلاع هستیم.
مجید مرتضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری تمرینات تیم فرش‌آرا و نامشخص بودن زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: برنامه‌ریزی اولیه مسابقات که اعلام شد، تمرینات خود را آغاز کردیم تا با آمادگی کافی و لازم در لیگ برتر سال جاری حضور یابیم، اما متاسفانه کرونا باعث شد که برنامه ریزی ها تغییر کند و هم‌اکنون هم منتظر اعلام زمان‌بندی جدید لیگ برتر فوتسال هستیم.
سرمربی فرش‌آرا با تاکید بر اینکه تیمش پروتکل‌ها را رعایت می‌کند، تصریح کرد: از روز نخست تمرینات تا امروز، همواره بر رعایت پروتکل‌ها تاکید داشته‌ایم. علاوه بر تست‌هایی که کل تیم در آن شرکت کرده‌اند، هرگاه بازیکنی مشکوک به کرونا بوده، از او تست گرفته‌ایم تا در صورت ابتلا به کرونا خیلی زود مشخص و قرنطینه شود. تاکنون ۴ بازیکن فرش‌آرا به کرونا مبتلا شده‌اند، اما خوشبختانه پس از گذراندن چند روز و درمان، با بهبود شرایطشان به تمرینات تیم برگشته‌اند.
وی در رابطه با جدایی عظیمی از فرش‌آرا گفت: عظیمی یکی از بازیکنان خوب فوتسال ایران است، اما ابتلاء بدموقع او به کرونا سبب شد تا از تیم و شرایط تمرین در ابتداء کار دور شود. عظیمی مشکلات شخصی هم داشت و در نهایت درخواست کرد که اجازه جدایی به وی بدهیم. هیچگاه بازیکنی را به زور در تیم نگه نمی‌داریم و با این درخواست هم با هماهنگی باشگاه موافقت کردیم. مهم این است که بازیکنان این فصل ما با دل و جان در خدمت تیم هستند و این مهمترین ویژگی فرش آرا در فصل جدید است.
مرتضایی در خصوص تعویق لیگ و نامشخص بودن زمان آغاز مسابقات تاکید کرد: بی‌خبری طبیعتا خوب نیست و توقع داریم که زودتر سازمان لیگ، تاریخ شروع مسابقات را اعلام کند. باید بپذیریم که کرونا وضعیت بدی را برای جامعه رقم زده و فوتسال هم از این قاعده مستثنی نیست، اما امیدواریم هرچه زودتر هم آمار ابتلا به کرونا در ایران کاهش یابد و هم وضعیت لیگ برتر فوتسال مشخص شود، زیرا تاخیر ۱ یا ۲ هفته‌ای هم تغییری در اپیدمی کرونا ایجاد نخواهدکرد.
وی گفت: شرایط خوبی داریم و تمرینات را به موقع آغاز کردیم، تنها مشکل ما مباحث مربوط به بازی تدارکاتی است، زیرا به خاطر مسائل مربوط به کرونا برگزاری دیدار دوستانه در برابر رقبای لیگ برتری سخت است. بازی‌های تدارکاتی ساده‌ای را برگزار کرده و می‌کنیم، اما طبیعتا کافی نیست.
سرمربی فرش‌آرا در پایان گفت: امیدوارم سازمان لیگ هر چه زودتر با هماهنگی ستاد ملی کرونا تاریخ شروع لیگ را مشخص کند تا برنامه ریزی ما برای نحوه ادامه تمرین ها مشخص شود.
کد مطلب: 138576
برچسب ها: فوتسال ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *