کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

متوجه این بی تفاوتی ها نمی‌شویم

2 آبان 1399 ساعت 22:09

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: فقط ما مانده ایم و تعداد زیادی از بیماران که کسی از ما حمایت نمی کند، چرا باید در دنیا بیشترین تلفات کادر درمان را داشته باشیم؟ ما و همکارانمان شبانه روز بیشتر از ۳ تا ۴ ساعت استراحت نداریم اما متوجه این بی تفاوتی ها نمی شویم.


 رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: فقط ما مانده ایم و تعداد زیادی از بیماران که کسی از ما حمایت نمی کند، چرا باید در دنیا بیشترین تلفات کادر درمان را داشته باشیم؟ ما و همکارانمان شبانه روز بیشتر از ۳ تا ۴ ساعت استراحت نداریم اما متوجه این بی تفاوتی ها نمی شویم.

دکتر علی اسماعیلی ندیمی پیش از ظهر امروز دوم آبان ماه در حاشیه تجلیل خیرین رفسنجان از مدافعان سلامت در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) اظهار کرد: آمار مبتلایان تاکنون بیشتر مربوط به شهر بود و روستاها هم با توجه به تمام شدن فصل برداشت پسته به آمار ما اضافه خواهند شد.
وی افزود: ما از مردم به جز زدن ماسک در خواست دیگری نداریم و جای تاسف دارد که با تمام این مشکلات و سختی هایی که همکاران من تحمل می کنند اهمیتی داده نمی شود و مسئولین هیچ توجهی ندارند در صورتی که اگر مسئولین ۱۰ درصد حرف ما را قبول می کردند شاید اقدامات جدی تری انجام می شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تاکید کرد: پروتکل نوشتن و ابلاغ کردن که اهمیت ندارد بلکه باید اجرا شود، چرا درک نمی شود روزانه بیش از ۳۰۰ نفر به دلیل این بیماری جان خود را از دست می دهند اما کسی کاری نمی کند حال اگر چند سال یک بار یک هواپیما با این تعداد جمعیت سقوط کند تا مدت‌ها همه درگیر آن می شوند و الان در هر روزانگار یک هواپیما سقوط می کند.
اسماعیلی ندیمی برگزاری مراسم ترحیم برای فوت شدگان مبتلا به کرونا را در آرامستان یادآور شد و گفت: در شهر به جز آرامستان، تعدادی از جوانان در دورهمی ها و باشگاه‌های ورزشی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و حتی زدن ماسک تجمع می کنند وگویا از زحمت های ما بی خبر هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: فقط ما مانده ایم و تعداد زیادی از بیماران که کسی از ما حمایت نمی کند، چرا باید در دنیا بیشترین تلفات کادر درمان را داشته باشیم؟ ما و همکارانمان شبانه روز بیشتر از ۳ تا ۴ ساعت استراحت نداریم اما متوجه این بی تفاوتی ها نمی شویم.
اسماعیلی ندیمی تاکید کرد: هر چه جلوتر می رویم تعداد بیماران رو به افزایش است و آمار تاکنون بیشتر مربوط به شهر بود و روستا ها هم با توجه به تمام شدن فصل برداشت پسته به آمار ما اضافه خواهند شد؛ وقتی پرستار و پزشک ما نفس کشیدنش راحت نیست و خسته و بیمار می شود و اگر آن ها بیمار شوند بیماران چه باید بکنند و چه کسی به داد آن ها خواهد رسید؟
وی اضافه کرد: ما و همکاران هم ظرفیتی داریم اما وقتی که ببینیم همه با ما هستند مسلما دلگرم تر و مقاومت می شویم، بالاخره داروی این بیماری کشف می شود و هر چه بتوانیم از تلفات جلوگیری کنیم برنده خواهیم بود.


کد مطلب: 138582

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/138582/متوجه-این-بی-تفاوتی-نمی-شویم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir