۰
يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۸

کشف ۵۰ قبضه اسلحه قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاقچیان اسلحه و کشف ۵۰ قبضه سلاح شکاری از آنان خبر داد.
کشف ۵۰ قبضه اسلحه قاچاق در کرمانشاه
 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاقچیان اسلحه و کشف ۵۰ قبضه سلاح شکاری از آنان خبر داد.
سردار "علی اکبر جاویدان" در این خصوص اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه قاچاقچیان اسلحه با ورود اسلحه از مرزهای غربی قصد دارند با یک دستگاه خودرو آن را به "کرمانشاه" منتقل کنند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 
وی با بیان اینکه اعضای این باند اقدامات مجرمانه خود را در فضای مجازی نیز نشر می دادند، ادامه داد: پلیس امنیت عمومی استان با شناسایی مسیر حرکتی خودروی پژو 405 متعلق به حمل کنندگان سلاح، نسبت به برپایی ایستگاه بازرسی موقت اقدام و ماموران نیز در محل های مناسب مستقر شدند.
جاویدان افزود: راننده خودروی حامل اسلحه های قاچاق به محض مشاهده ایستگاه بازرسی و پس از صدور فرمان ایست پلیس، مسیر خود را تغییر داد، اما پس از مدتی تعقیب و گریز و واژگونی خودرویش در ابتدای شهر "کرمانشاه" مجبور به توقف شد. 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه و با اشاره به دستگیری دو نفر از اعضای باند قاچاق اسلحه گفت: در بازرسی های انجام شده 50 قبضه سلاح شکاری کشف شد. 
وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کردند فرد دیگری نیز جزو باند آنهاست، از شناسایی این فرد و تلاش برای دستگیری وی خبر داد. 
 جاویدان در پایان از اهتمام پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی خبر داد و گفت: افرادی که با وارد کردن سلاح و دیگر محموله های غیرمجاز قصد ایجاد ناامنی در جامعه را دارند، با برخورد قاطعانه پلیس روبرو و مجازات سختی در انتظارشان خواهد بود.
کد مطلب: 138654
برچسب ها: قاچاق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *