۰
سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک‌ عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
یک‌ عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
به گزارش ایسنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد: محمد باقری بناب نماینده بناب به وزیر نیرو: لزوم تسریع در تأمین آب آشامیدنی شهرستان بناب. با توجه به احداث خط لوله زرینه رود برای تأمین آب شرب شهرستان‌های مختلف آذربایجان شرقی. به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در تهیه و توزیع کتاب‌های درسی مقاطع مختلف با توجه به گذشت یک ماه از آغاز سال تحصیلی جدید.
یعقوب رضازاده نماینده سلماس به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت رسیدگی به تبعیض فاحش در تخصیص نهاده های دامی به تولیدکنندگان شیر به شهرستان سلماس.
علی اکبر علیزاده نماینده دامغان به وزیر بهداشت درباره لزوم رسیدگی فوری به وضعیت بسیار خطرناک کرونا در شهر دامغان.
جواد نیک بین نماینده کاشمر به همراه ۳۱ نفر از دیگر نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: چرا کتاب‌های استاندارد پیش دبستانی هر سال با تأخیر یک و دو ماهه توزیع می‌شود؟
علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در اتمام طرح‌های نیمه تمام و تخصیص اعتبار جهت عملیات اجرایی مطالعه شده و لزوم احداث مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و شهرک و مجموعه‌های دام‌پروری و حوضچه‌های پرورش ماهی.
نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد به همراه ۲۶ تن از دیگر نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: اینکه چرا هیچ اقدامی برای مرغ لاین بومی آرین و کاهش سهم بازار آن صورت نگرفته است؟ لزوم مشخص کردن راهکار عملیاتی وزارت جهاد برای جلوگیری از بروز بحران در تولید گوشت مرغ در صورت ادامه تحریم های شرکت های انگلیسی.
محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم نظارت بر توزیع عادلانه تراکتورهای ثبت نامی کشاورزان.
سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در بیمه کردن رانندگان کشوری، ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی.
کد مطلب: 138739
برچسب ها: نمایندگان مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *