۰
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۶

حمله سايت دولت به هاشمي، توكلي، لاريجاني و...

يك رسانه دولتي با انتقاد شديد از برخي منتقدان قانون هدفمند كردن يارانه ها آن ها رامتهم كرد كه مردم را "لشکر قابلمه به دست ها" مي دانند و به دنبال اجراي پرو‍ژه ارتجاع و حاكم كردن مجدد باندهاي قدرت و ثروت هستند.
به گزارش فرارو، شبكه ايران (سايت روزنامه ايران) در يادداشتي به قلم عطا بهرامي و با عنوان "هدفمندی یارانه ها در مرکز حملات طراحان پروژه ارتجاع" به برخي منتقدان قانون هدفمند كردن يارانه ها، همچون توکلی، لاریجانی، هاشمي رفسنجانی، سبحانی، رنانی و غیره حمله كرد.
نگارنده اين يادداشت جريان منتقد هدفمندي را جرياني "تو در تو" خواند كه "با وجود همه کاره بودن در واردات از چین و ماچین، با هدفمندی به دلیل ضرر آن برای تولید! مخالفت کرده و علیه آن جریان سازی می کند."
عطا بهرامي در بخش پاياني يادداشت مفصل خود آورده است: «آیا فکر می کنند که مردم از آنها دلسوزی به خاطر تولید و استغال و در یک کلام، مصالح مردم را باور می کنند؟»
بهرامي در ادامه نوشت:‌ «کسانی که مردم را "لشکر قابلمه به دست ها" و کسانی که اگر زیر چرخ های توسعه نیز له شوند مهم نیست، خطاب می کردند، به دنبال اجرای پروژه ارتجاع و حاکم کردن مجدد باندهای قدرت و ثروت بر امورات مردم هستند.»
کد مطلب: 13874
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *