۰
پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵
پلیس راه خبر داد:

تفرجگاه‌ها مسدود خواهند بود

پلیس راه خبر داد:
تفرجگاه‌ها مسدود خواهند بود
 رئیس پلیس راه ایلام گفت: از فردا تمامی تفرجگاه های استان ایلام مسدود می‌شود.
«رضا همتی زاده» در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، از اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از روز جمعه مورخ ۹ آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته در سطح استان خبر داد، و اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن استان ایلام در وضعیت قرمز و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا این مصوبات به شرح ذیل اعلام و اجرا می‌شود.
وی تاکید کرد: رانندگان وسایل نقلیه عمومی در صورت عدم استفاده از ماسک در حین جابه جایی مسافران مبلغ یک میلیون ریال و به ازای هر مسافر که از ماسک استفاده نمی‌کند مبلغ ۲۰۰ هزار ریال اعمال قانون می‌شوند.
رئیس پلیس راه ایلام افزود: تمامی تفرجگاه‌های استان مسدود و در صورت مشاهده ورود وسایل نقلیه به این مکان‌ها، ماموران پلیس راه نسبت به اعمال قانون وسایل نقلیه متخلف اقدام می‌کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه به منظور پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ورودی آرامستان‌های استان از فردا تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شوند، گفت: شهروندان برای حفظ سلامت استان و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری و خانواده متوفیان برای برگزاری مراسم تشییع با کمترین تعداد و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در آرامستان‌ها حضور یابند.
وی گفت: تمامی شرکت‌های مسافری استان در هنگام صدور صورت حساب مسافری ملزم به کنترل راننده و سرنشینان وسایل نقلیه به منظور استفاده از ماسک هستند.
همتی زاده تصریح کرد: مجموعه پلیس راه و انتظامی استان مصوبات ستاد ملی کرونا را به صورت جدی پیگیری می‌کنند و از مردم فهیم استان می‌خواهیم بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی همه موارد را رعایت کنند تا وضعیت استان بهبود یابد.
کد مطلب: 138884
برچسب ها: کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *