۰
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۵
با اعمال قیمت های جدید شورای رقابت؛

استقبال از طرح پیش فروش محصولات سایپا

متقاضیان خرید خودرو از طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا استقبال گسترده ای کردند، به شکلی که تعداد ثبت نام کنندگان در این طرح پس از ۲۴ ساعت اول از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشت
استقبال از طرح پیش فروش محصولات سایپا
متقاضیان خرید خودرو از طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا استقبال گسترده ای کردند، به شکلی که تعداد ثبت نام کنندگان در این طرح پس از ۲۴ ساعت اول از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشت.

به گزارش سایپانیوز، پس از ابلاغ قیمت های جدید خودرو توسط شورای رقابت که متناسب با تورم بخشی برای سه ماهه سوم سال انجام شد، سایپا طی بخشنامه‌ای طرح پیش فروش ۹ مدل از محصولات خود با قیمت های جدید را اجرا کرد که با استقبال گسترده مشتریان مواجه شده است.

طرح پیش فروش ۹ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا با قیمت های جدید اعلام شده از سوی شورای رقابت و زمان تحویل در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴ روز سه شنبه، ششم آبان ماه آغاز شده که با استقبال گسترده متقاضیان خرید خودرو رو به رو شده است.

براساس اعلام سازمان فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا، تعداد متقاضیان خرید خودرو که در این طرح پیش فروش با قیمت های جدید اجرا شده، در ۲۴ ساعت اول از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشته است.

استقبال گسترده از طرح پیش فروش محصولات سایپا در حالی انجام شده که تمام محدودیت های مصوب کمیته خودرو اعم از محدودیت کد ملی، گواهینامه، پلاک فعال و ... در این طرح لحاظ شده و ثبت نام کسانی در این طرح پذیرفته خواهد شد که مشمول این شرایط باشند.

این طرح عرضه خودرو به مدت ۷۲ ساعت کاری ادامه خواهد داشت و شامگاه روز شنبه ۱۰ آبان ماه به پایان خواهد رسید. متقاضيان خريد محصولات سايپا مي توانند با ورود به سايت اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

این طرح فروش در راستاي ايجاد فرصت برابر ثبت نام براي همه متقاضيان خريد خودرو و سازوكار شناسايي و عرضه خودرو به مصرف كنندگان واقعي اجرا شده و متقاضيان خريد خودرو مي توانند به صورت شبانه روزي براي ثبت نام خودروهاي مورد نظر خود به سايت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ مراجعه كنند.
کد مطلب: 138914
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *