۰
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۶

از انقلاب بلاک چین چه میدانید؟

اگر در دنیای رمزارزها فعالیت دارید، حتما باید نام امید فدوی برای شما آشنا باشد. اگر با این نام بیگانه هستید به احتمال زیاد از سابقه زیادی در این بازار برخوردار نیستید، شاید هم تاکنون توجه چندانی به آموزش های موجود در این حوزه نکرده اید و دل به دریا زده اید.
اگر در دنیای رمزارزها فعالیت دارید، حتما باید نام امید فدوی برای شما آشنا باشد. اگر با این نام بیگانه هستید به احتمال زیاد از سابقه زیادی در این بازار برخوردار نیستید، شاید هم تاکنون توجه چندانی به آموزش های موجود در این حوزه نکرده اید و دل به دریا زده اید.
 امید فدوی از آن دسته از افرادی است که نقش آموزش را در سرمایه گذاری بسیار مهم می داند. همین امر سبب شده است که به سرمایه گذار توانمندی در حوزه ارز دیجیتال بدل شود.
 در واقع بی شک باید او را یکی از نوابغ ارز دیجیتال در ایران بنامیم. با ما همراه باشید و این نابغه را از نزدیک بشناسید. قدم های او را دنبال کنید و مسیر موفقیت را بیابید.
امید فدوی؛ ذهنی برتر در دنیای رمزارزها
او خیلی زودتر از آدم های دیگر متوجه پتانسیل های موجود در دنیای رمزارزها شد. همین امر سبب شده که به تدریج دانش خود را در این زمینه افزایش دهد و به یکی از نام آوران و افراد موفق در این حوزه تبدیل شود.
 امید فدوی فعالیت خود را در فضای آنلاین از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. اگر تصور می کنید که او مسیری هموار را یافته است، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. مسیر موفقیت همواره و در تمام ادوار تاریخ سخت و پر فراز و نشیب بوده است. از زمان ورود خود به دنیای خرید و فروش ارز دیجیتال با چالش های متعددی روبه‌رو بوده و همین امر او را به یکی از سخت‌ترین سرمایه گذاران ایرانی در این حوزه بدل کرده است.
 مشکلات و چالش هایی که در این مسیر پیش روی امید فدوی قرار گرفت، او را بر آن داشت که تجربیات خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذارد. به این ترتیب از آذر ماه سال ۱۳۹۷ وب سایت آکادمی امید فدوی را راه اندازی کرد و فعالیت خود را در زمینه آموزش و معامله در دنیای رمزارز آغاز کرد.
 او در همین سال وبسایت دیگری را نیز برای عرضه کدهای تخفیف و پیشنهاد های تخفیف دار در نظر گرفت. این وبسایت آفرسنتر نام داشت و در ادامه نام آن به نیوتخفیف تغییر داد.
 دستاوردهای امید فدوی در گذر ایام
 سال ها فعالیت در حوزه ارز دیجیتال حاصل پرباری را برای امید فدوی و جامعه رمزارز داخل ایران در بر داشته است. او با ورود خود به دنیای رمزارها نقش مشاور و مدرس دوره های سرمایه گذاری و معامله ارزهای دیجیتال را بر عهده گرفت. هدف او افزایش سطح آگاهی کاربران و سرمایه گذاران داخلی با پتانسیل موجود در دنیای بلاکچین و ارزهای دیجیتال بود.
 او با برگزاری وبینارهای متعدد، جوانان را با دانستنی های صنعت بلاک چین آشنا کرد. یکی از مهم ترین وبینارهای فوق، برنامه ای بود که برای دانشجویان دانشگاه بهشتی در نظر گرفته شد.
 علاوه بر این کمبود اطلاعات صرافی ها در زمینه نحوه مبادله و خدمات دهی در زمینه نقل و انتقال بر بستر بلاک چین، همواره یکی از مشکلاتی بوده که در مسیر سرمایه گذاری دیجیتالی از داخل ایران بوده است.
 بی دلیل نیست که نام نابغه ارز دیجیتال را بر امید فدوی نهاده ‌ایم. او با چشمانی تیزبین و ذهنی آماده فرصت را برای آموزش صرافی ها در این زمینه مناسب دید. برگزاری وبینار آموزشی برای صرافی ها در کنار مجموعه کوین نیک و ای سمینار از جمله اقدامات ارزشمندی بوده که طی این سال ها به انجام رسیده است.
 برگزاری دوره آشنایی با ارز دیجیتال در شرکت گاز ایران در کنار برگزاری دوره های حضوری آموزش مبادله ارز های دیجیتال با حضور بیش از ۶۵۰ نفر تنها برخی از اقدامات تأثیرگذار او برای ارتقای دانش سرمایه گذاران داخلی بوده است.

امید فدوی شیفته آموزش است
امید فدوی زندگی خود را صرف آموزش کرده است و تمام آموخته ها و یافته های خود را با دیگران به اشتراک می گذارد. در کنار اطلاعات ارزشمندی که در حوزه ارز دیجیتال دارد، هرگز از همکاری با پلتفرم های آموزشی همچون ایران آکادمی، دانشجویار، تاپ لرن، داناپ، فرانش و... دست نکشیده است.
 از این گذشته در طی این سال ها مشاوره ها و آموزش های متعددی را نیز در خصوص راه اندازی کسب و کار های اینترنتی و نحوه استفاده از وروپرس در اختیار علاقه مندان قرار داده است. او تجربیات خود را از دانش سئو با مشتاقان به اشتراک گذاشته و به ارتقای دانش افراد کمک کرده است. در همین راستا تا کنون ۷ دوره آموزشی را در این زمینه ها برگزار کرده است و میزبان بیش از ۱۲۰ نفر بوده است.
مدارک دال بر دانش او هستند
او برای فعالیت در بازار رمزارز به تجربه های شخصی خود بسنده نکرده و آموزش های لازم را نیز پشت سر گذاشته است. امید فدوی پس از تکمیل تحصیلات خود در رشته IT در مقطع کارشناسی به دنبال آموزش هایی در زمینه بلاک چین و رمزارزها، دوره Astralian Universal academy را از Crypto Mastery انتخاب کرد و گواهینامه این دوره را دریافت کرد.
 او همچنین گواهینامه مجمع جهانی تجارت الکترونیک را نیز دریافت کرده است. امید فدوی گواهینامه بین‌المللی آکادمی IQS انگلستان و همینطور آکادمی نیکان دوره SEO را کسب کرده است.
 او همچنین گواهینامه شرکت در دوره بین‌المللی آکادمی ANCCP کشور ایتالیا را در دست دارد و با حضور در آکادمی نیکان گواهی شرکت در دوره های Google adwords و Google Analytics را به دست آورده است.
امید فدوی با حضور در دوره های Advanced Speech Workshop & Spech Worksop دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دانشگاه صنعتی شریف گواهینامه های فوق را از این مراکز دانشگاهی دریافت کرده است.
به این ترتیب مشاهده می کنید که امید فدوی بر خلاف بسیاری از فعالان حوزه رمزارزها تنها با تکیه بر تجربه خود اقدام به برگزاری دوره های آموزشی نکرده است، بلکه تلفیقی از دانش و تجربه را در اختیار جامعه ارز دیجیتال در ایران می گذارد. پیش از ورود به دنیای معامله ارز دیجیتال بهتر است اندکی دانش خود را افزایش دهید. برای این کار باید حرفه ای ها را بشناسید.
 در آخر
 امید فدوی از نوابغ ارز دیجیتال است که آموزش در این حوزه را با تحولات بسیاری روبه‌رو کرده است. او با بهره‌مندی از آخرین اطلاعات موجود در خصوص معامله رمز ارزها، دوره های آموزشی بیشماری را در ایران برگزار کرده است.
 او بر این باور است که اگر همگان با پتانسیل های موجود در صنعت بلاک چین آشنا شوند، به خوبی از حضور در این بازار استقبال خواهند کرد.
 امید فدوی در طی سال ها فعالیت خود افراد زیادی را با نکات و دانستنی های دنیای ارز دیجیتال آشنا کرده است. این آشنایی باب سرمایه گذاری در این بخش را آغاز کرده است و عده زیادی پس از حضور در دوره های آموزشی امید فدوی و استفاده از مطالب آموزنده ای که در وبسایت او یافت می شود، فعالیت خود را در دنیای رمزارزها آغاز کرده‌اند.
 اگر شما هم به تازگی فعالیت خود را در دنیای رمز ارزها آغاز کرده اید، بهتر است پیش از هر اقدامی دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. برای این کار باید بهترین مدرس را انتخاب کنید. اکنون شما نیز از آن دسته افرادی هستید که با یکی از بنام ترین چهره های ارز دیجیتال در ایران آشنا شده اید. آموزش ببینید و در این عرصه بتازید.

 
کد مطلب: 139084
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *