۰
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۸

باران و تگرگ تماشاگران را فراری داد

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در شرایطی از ساعت ۲۰ امروز آغاز می شود که در فاصله دو ساعت مانده به برگزاری این دیدار بارش شدید باران و تگرگ تماشاگران حاضر در ورزشگاه را غافلگیر و آنها را ناچار به فرار به زیر سقف‌ها کرد.
 بارش باران که از چند روز پیش در تهران آغاز شده است، عصر امروز چهارشنبه در غرب تهران شدت بیشتری گرفت و در فاصله دو ساعت مانده به شروع این دیدار، شدت گرفت باران که همراه با بارش تگرگ بود، کار را برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه سخت کرد.
حدود ۲۵ هزار تماشاگری که تا ساعت ۱۸ خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند، پس از این غافلگیری به سمت مکان های مسقف ورزشگاه آزادی فرار کردند تا از بارش شدید تگرگ در امان باشند. این بارش در شرایطی ادامه داشت که بعید به نظر می رسد با این شرایط جوی ، ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شود.
با این حال ترافیک روانی در اطراف خیابان های منتهی به مجموعه ورزشی آزادی در جریان است و ماموران راهنمایی و رانندگی اتومبیل های تماشاگران را به سمت پارکینگ های در نظر گرفته هدایت می کنند. ضمن اینکه ماموران نیروی انتظامی نیز در تلاش هستند تا تماشاگران با آرامش وارد ورزشگاه شوند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. ایران با ۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و ازبکستان ۵ امتیازی است.
کد مطلب: 13916
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *