۰
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۸
پیام تسلیت کواکبیان به مناسبت ارتحال فرزند وارسته حوزه و دانشگاه

حجت‌الاسلام دکتر فیرحی، روحانی نواندیشی بود که دغدغه اسلام و ایران را توأمان داشت

در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر داود فیرحی پیام تسلیتی از سوی دکتر مصطفی کواکبیان (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی) و دبیر کل حزب مردم‌سالاری صادر شد.
حجت‌الاسلام دکتر فیرحی، روحانی نواندیشی بود که دغدغه اسلام و ایران را توأمان داشت
در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر داود فیرحی پیام تسلیتی از سوی دکتر مصطفی کواکبیان (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی) و دبیر کل حزب مردم‌سالاری به شرح زیر صادر شد:
إذامات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شی 
تقدیر الهی و مشیت خداوندی بر این تعلق گرفت که یکی از بهترین فرزندان وارسته حوزه و دانشگاه در اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا از میان ما رخت بربندد.
بی‌شک ارتحال ملکوتی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر داود فیرحی دوست چندین ساله اینجانب و به عنوان استاد اندیشه سیاسی دانشگاه تهران و پژوهشگر برجسته دانشگاهی و نواندیش بزرگ دینی و نویسنده والامقام و اندیشمند سختکوش با ده‌ها آثار علمی، حوزوی و دانشگاهی برای دوستان و همکاران و همراهان ایشان سخت و طاقت فرساست.
خاطره سخنرانی‌های ایشان در مجامع علمی و مراسم مذهبی به ویژه در هیات عشاق الائمه حزب مردم‌سالاری هیچگاه فراموش نخواهد شد.
آری او از جمله روحانیون خوشفکر و نواندیشی بود که دغدغه اسلام و ایران را توأمان داشت؛ اینجانب مصیبت وارده را به خانواده معزز ایشان و تمامی وابستگان و علاقمندان حوزوی و دانشگاهی تسلیت گفته و از خداوند سبحان علو درجات ایشان و حشر و نشر با اولیای الهی و مجاهدان راه خدا و شهدای کربلا را مسألت دارم.
عاش سعیدا و مات سعیدا
مصطفی کواکبیان ۹۹/۸/۲۱
کد مطلب: 139633
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *