کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از سئو محلی چه می دانید؟

24 آبان 1399 ساعت 11:30

سئوی محلی یا سئو سایت ! جمله ایی که شاید در دنیای امروزی صاحبان کسب و کارها بیش از هر جمله دیگری آن را می شنوند. سئو محلی  یکی از مسائل بسیار مهم برای انواع کسب و کارها محسوب می شود چرا که با داشتن وب سایتی با سئوی بهینه می توان روزانه تعداد زیادی ترافیک ورودی از موتورهای جست و جوی مختلف دریافت کرد. دراین مقاله قصد داریم به مطالب سئوی محلی بپردازیم که می تواند برای همه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی مفید و کاربردی باشد.


سئو محلیسئوی محلی یا سئو سایت ! جمله ایی که شاید در دنیای امروزی صاحبان کسب و کارها بیش از هر جمله دیگری آن را می شنوند. سئو محلی  یکی از مسائل بسیار مهم برای انواع کسب و کارها محسوب می شود چرا که با داشتن وب سایتی با سئوی بهینه می توان روزانه تعداد زیادی ترافیک ورودی از موتورهای جست و جوی مختلف دریافت کرد. دراین مقاله قصد داریم به مطالب سئوی محلی بپردازیم که می تواند برای همه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی مفید و کاربردی باشد.
سئو محلی چیست ؟
سئوی محلی به زبانی ساده معنای بیشتر دیده شدن وب سایت های مختلف برای افراد محل یک کسب و کار می باشد. به عبارتی دیگر سئوی محلی به بهینه سازی وب سایت ها برای مخاطبان هدف که در منطقه یکسانی با کسب و کار هستند ، می باشد. هر کسب و کاری که در محلی خاص ارائه خدمات به افراد و مشتریان خود می کند ، می تواند با راه اندازی یک وب سایت و بهینه سازی محلی سئوی وب سایت مورد نظر ، به مشتریان محلی خود به صورت انلاین ارائه خدمات کند.
با استفاده از سئوی محلی می توان چندین کلیدواژه مرتبط با کسب و کارهای مختلف را در نظر گرفت و هر زمان که کاربران یک منطقه جغرافیایی خاص کلیدواژه در نظر گرفته شده را جست و جو می کنند ، وب سایت شما به آن ها نمایش داده می شود.
آموزش سئو محلی
معمولا وب سایت های کسب و کارها می توانند به عنوان اعتبار کسب و کارها محسوب شوند ، وب سایت ها می توانند برای کسب و کارها ارزش دیجیتال ایجاد کنند و به کسب و کارها این اجازه را می دهند که بتوانند کاربران بیشتری از اطراف و یا سایر قسمت های جهان داشته باشند. وب سایت ها ، مکانی هستند که در آن مخاطبان قدیمی و یا جدید به دنبال محصولات جدید و ارتباطات بیشتری با کسب و کار شما هستند.
برای آموزش سئو و ساخت بک لینک میتوانید از وبسایت نوآوری های روز خرید کنید!
شاید این موضوع برای شما جالب باشد که می توان با انجام بهینه سازی هایی وب سایت را برای مخاطبان محلی بهینه کرد ، بنابراین ایجاد کمپین های محلی می تواند به نوعی باعث افزایش مخاطبان هدف برای کسب و کار شما شود. گوگل دیتابیسی عظیم از میلیون ها وب سایت دارد که با استفاده از الگوریتم های خود ، این وب سایت ها را آنالیز و بررسی می کند و سپس هر یک از ان ها را رتبه بندی می کند به این عملیات اصطلاحا Crawling گفته می شود.
صفر تا صد سئو محلی
عوامل مختلفی می توانند در سئوی محلی تاثر داشته باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.
معماری وب سایت و سئوی محلی
اصولا عملکرد و ظاهر یک وب سایت می تواند در سئو تاثیرگذار باشد و برای بهینه کردن وب سایت برای کاربران محلی باید تغییراتی به وب سایت خود دهید. برای مثال وب سایت هایی که اطلاعات تماس خود را در هدر و فوتر قرار داده اند باید تا حد امکان این دو قسمت از وب سایت خود را ساده نگه دارند. علاوه بر این ها پیشنهاد می شود که علاوه بر قرار دادن اطلاعات تماس در فوتر و یا هدر وب سایت ، صفحه ایی جداگانه برای نمایش اطلاعات بیشتری در مورد شرکت و یا کسب و کار خود داشته باشید تا کاربران بتوانند با سهولت بیشتری با شما ارتباط داشته باشند.
محتوای صفحات تماس با ما
اطلاعاتی که در صفحه تماس با ما قرار می دهید باید دقیقا مانند اطلاعاتی باشند که در گوگل برای کسب و کار خود ثبت کرده اید مانند آدرس ، شماره تلفن و.. همچنین پیشنهاد می شود که در صفحه تماس با ما فرم تماس با ما هم وجود داشته باشد تا کاربران بتوانند از طریق ایمیل هم با کسب و کار شما در ارتباط باشند. این صفحه می تواند برای ارتباط بیشتر با مخاطبان بسیار سودمند باشد.
علاوه بر این ها ، قرار دادن گوگل مپ در صفحه تماس با ما هم می تواند به سئوی محلی وب سایت شما کمک کند. قرار دادن نقشه گوگل در وب سایت کار زمان بری نیست و می توانید به راحتی آدرس و لوکیشن محل کسب و کار خود را در این صفحه قرار دهید که باعث می شود علاوه بر گوگل ، کاربران هم بتوانند درک بهتری از آدرس محل کسب و کار شما داشته باشند.
اگر به دنبال ارائه سرویس و خدمات به افراد محلی هستید باید کسب و کارها و محله های اطراف کسب و کار خود را هم به صفحه تماس با ما اضافه کنید و حتی می توانید یک صفحه اختصاصی برای هر یکی از این شهرها و یا محله های اطراف کسب و کار خود ایجاد کنید که می توانید آن ها را به صفحه تماس با ما خود لینک کنید.
کسب و کارهایی که چندین شعبه و یا محل کار دارند
اگر کسب و کار شما چندین شعبه و یا محل کار دارد ، منطقی به نظر می رسد که برای هر کدام از محل های کسب و کار خود یک صفحه اختصاصی تماس با ما داشته باشید. این کار باعث می شود که گوگل و مخاطبان شما بین چندین لوکیشن سردرگم نشوند و همچنین این کار باعث می شود که پتانسیل کسب و کار شما برای گسترش هم بیشتر شود.
مناسب بودن وب سایت بری انواع دوایس
یکی از مهمترین نکاتی که می تواند باعث افزایش و در واقع بهینه تر شدن سئوی محلی وب سایت ها شود ، موضوع مناسب بودن وب سایت برای انواع دوایس و گوشی های هوشمند می باشد. امروزه معمولا وب سایت ها به صورت رسپانسیو کدنویسی می شوند و این بدان معنی خواهد بود که وب سایت می تواند متناسب با اندازه صفحه نمایش کاربر واکنش نشان دهد. وب سایت هایی که می توانند متناسب با اندازه صفحه نمایش کاربر واکنش نشان دهند از لحاظ سئوی محلی می توانند در جایگاه بهتری نسبت به وب سایت های استاتیک قرار بگیرند.
علاوه بر اندازه صفحه نمایش سرعت لود و بارگذاری وب سایت ها هم می تواند در سئوی محلی تاثیر داشته باشد که با افزایش سرعت وب سایت می توان در نتایج جست و جو های کاربران رتبه های بهتری کسب کرد.
 


کد مطلب: 139737

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/139737/سئو-محلی-می-دانید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir