۰
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۸

نماینده شهربابک و دومین روز از اعتصاب غذا

نماینده شهربابک که روز گذشته در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به مشکلات موجود و بی تفاوتی برخی مسئولان اعلام اعتصاب غذا کرده بود، امروز (دوشنبه) وارد دومین روز از این اعتصاب شد.
نماینده شهربابک که روز گذشته در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به مشکلات موجود و بی تفاوتی برخی مسئولان اعلام اعتصاب غذا کرده بود، امروز (دوشنبه) وارد دومین روز از این اعتصاب شد.
"مصطفی رضا حسینی" در گفت و گو با ایسنا درباره علل اعتصاب غذا افزود: نماینده به عنوان نماد و چکیده مردم در خانه ملت، وظیفه ذاتی قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون را دارد و در راستای انجام وظیفه خود می تواند بر امور جاری ورود و اظهار نظر کند.
وی اظهار کرد: یکی از وظایف دیگر نماینده، جدای از مباحث ملی، رسیدگی به مسائل حوزه انتخابیه است لذا مردم از طریق نمایندگان خود در خانه ملت با نظام ارتباط و خواسته های خود را منعکس می کنند.
نماینده مردم شهربابک در خانه ملت با بیان اینکه بعد از ۲۶ سال سابقه مدیریتی و قانون گذاری در مجلس یازدهم اخیرا شاهد بی انگیزگی، رخوت و هاله ای از بی ارزشی ها در کشور توسط معاندان بیرونی و حامیانشان در داخل بودیم، در ا امه با اشاره به بی توجهی به ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان تصریح کرد: وجود بیکاری در خانواده هایی که با جمعیت بالا در روستا و شهر زندگی می کنند از جمله موارد آزار دهنده است.
رضاحسینی اظهار کرد: گرانی های افسار گسیخته در بخش های مختلف نیز بنده را به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و به عنوان فردی مسلمان و انقلابی برای دفاع از خاکی که برایش خون داده ایم به صحنه کشاند.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ارتباط ۶ ماه گذشته با مردم و مکاتبه با وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی به منظور رفع مشکلات مردم و البته بی نتیجه ماندن آن ها از جمله موارد آزار دهنده است.
وی با بیان اینکه کمبود آب آشامیدنی اصلی ترین مشکل است که می تواند وجود داشته باشد افزود: آب آشامیدنی در برخی روستاهای حوزه انتخابیه شهربابک  جیره بندی شده است در حالی که ۱۸ حلقه چاه، آب شهربابک را به سمت صنعت مس  سرچشمه می برد و علاوه بر استفاده در صنعت در استخرهای لاکچری و فضای های سبز آنچنانی برخی افراد مورد استفاده قرار می گیرد و شهربابک از سود این صنعت بی نصیب است و هیچ امتیازی ندارد.
رضاحسینی گفت: راه های روستایی شهربابک هنوز خراب است و هنوز هستند بیمارانی که به دلیل نبود راه و وسیله نقلیه مناسب جان خود را از دست می دهند و این بسیار دردآور است.
وی از گازرسانی نشدن برخی روستاهای شهرستان شهربابک به عنوان دیگر دغدغه خود نام برد و افزود: سوخت مناسب در مناطق کوهستانی این شهرستان وجود ندارد و روستاییان گاهی با درگیری با منابع طبیعی درصدد استفاده از چوب برای سوخت هستند.
رضاحسینی تاکید کرد: پروژه های گازرسانی به مناطق مختلف در نزدیک فصل زمستان به بهانه مختلف متوقف می شود که نمی توان این امر را نادیده گرفت.
نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهربابک شهرستانی معدنی است به بیکاری افراد در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: من قول دادم ظرف یک سال، بیکاری را توسط مجموعه مس برطرف کنم اما کارشکنی هایی انجام می شود و منافع و دست هایی در کار است که نمی گذارند پروژه ها انجام شود.
وی با بیان اینکه جانبازان و خانواده شهدا به عنوان اسناد انقلاب هستند تصریح کرد: اینکه آزادگان و جانبازان به دلیل تضییع حق خود و برای دریافت مطالبات خود که زیبنده نظام نیست باید با افرادی کوتاهی کرده اند برخورد شود.
رضاحسینی بیان کرد: بسیاری از افراد و آقازادگان با درآمدهای نجومی سفرهای خارج از کشور می روند و اقامت می گیرند و اینجا پدرانشان از آنها دفاع می کنند. چرا عده ای با کم کاری و عدم خدمت صحیح بهانه دست دشمن می دهند و گره ای که با دست باز می شود با دندان باز می کنند؟
وی با تاکید بر اینکه گرانی ها هدفمند هستند و اگر هدف جدی باشد می توان با گرانی مقابله کرد لذا ما باید صدا و اعتراض و مطالبه مردم را به گوش بالاترین مقامات کشور برسانیم افزود: بهترین راه حلی که به نظرم رسید این بود که به عنوان سرباز  ولایت این مشکلات را از طریق تحصن به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کنم و من تلاشم را خواهم کرد و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نمی کنم.
نماینده مردم شهربابک در خانه ملت با اشاره به بی نتیجه ماندن برخی اقدامات گفت: برای اعتراض به عملکرد برخی دولتمردان و مسئولانی که دستور انجام کاری را می دهند و زیر مجموعه انها نسبت به اجرای آن بی تفاوت هستند دست به اعتصاب غذا زده ام و امروز وارد دومین روز از این تحصن شده ام و این راه را ادامه می دهم و از همه مردم و دلسوزان نظام و اهالی حوزه انتخابیه ام که همراهی و قدردانی خود را با این اقدام اعلام کرده اند تشکر می کنم.
رضاحسینی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون بیش از سه هزار پیام مردمی به بنده ارسال شده است گفت: مردمی که با عشق، علاقه و نجابت با سربلندی آبروی نظام را حفظ کرده اند شایسته تقدیر و خدمت هستند.
وی که خود را رزمنده ۱۲ ساله دوران جنگ تحمیلی و برادر شهید معرفی می کند گفت: این اقدام من تداوم اهداف روزگار جنگ تحمیلی است و امیدوارم رهبر معظم انقلاب اسلامی از این اقدام راضی باشند.
کد مطلب: 139881
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *