; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - آخرین وضعیت مصدومان حادثه پتروشیمی خارگ - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مصدومان حادثه پتروشیمی خارگ

30 آبان 1399 ساعت 13:54

در چند گزارش منتشر شده از سوی روابط عمومی بیمارستان سوانح سوختگی گناوه آخرین وضعیت مصدومان حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی خارگ تشریح شده است.


در چند گزارش منتشر شده از سوی روابط عمومی بیمارستان سوانح سوختگی گناوه آخرین وضعیت مصدومان حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی خارگ تشریح شده است.
در گزارش شماره یک آمده است: به دنبال وقوع حادثه آتش‌سوزی برای چند نفر از کارگران پتروشیمی خارگ، مصدومان این حادثه به بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه اعزام شدند.
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه در این باره گفت: پس از دریافت گزارش ستاد هدایت استان، پنج مصدوم حادثه آتش سوزی در پتروشیمی خارگ توسط شناور ناجی اداره بندر به گناوه و سپس توسط آمبولانس به بیمارستان چرومی اعزام شدند.
در گزارش شماره دو، در خصوص نحوه ارائه خدمات درمانی به مصدومان، بنا بر اظهارات دکتر محمدجواد طاهری، رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه؛خوشبختانه ۳ نفر از مصدومین با حال عمومی مناسب ترخیص و ۲ نفر از آنها جهت ادامه درمان به بخش بستری منتقل شدند.
در گزارش شماره سه عنوان شده است: متاسفانه ۱ نفر از مصدومین بستری این حادثه به علت سوختگی شدید پس از انتقال به بخش جان باخت. 
به گزارش ایسنا، عصر روز گذشته وقوع آتش‌سوزی در پتروشیمی خارگ موجب مرگ یک نفر و مصدومیت ۴ نفر شد. 


کد مطلب: 140099

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/140099/آخرین-وضعیت-مصدومان-حادثه-پتروشیمی-خارگ

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir