۰
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵

انفجار در کارخانه صنعتی اردستان

رئیس مرکز اورژانس اردستان گفت: انفجار مهیب در یک کارخانه صنعتی اردستان یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
رئیس مرکز اورژانس اردستان گفت: انفجار مهیب در یک کارخانه صنعتی اردستان یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
جواد مطیعی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۲ و۱۸ دقیقه امروز خبری به مرکز اورژانس اردستان مبنی بر انفجار مهیب در یکی از کارخانه های اردستان رسید.
وی با بیان اینکه نیروهای امدادی سریعا به کارخانه مورد نظر اعزام شدند، افزود: متاسفانه در این حادثه یک جوان ۳۰ ساله در دم فوت کرد و یک نفر دیگر قطع عضو شده و بیش از ۷۰ درصد سوختگی دارد.
رئیس مرکز اورژانس اردستان علت این حادثه را ترکیدن کپسول اکسیژن عنوان کرد و گفت: ایمنی این کارخانه صنعتی بسیار ضعیف است و در این واحد صنعتی بارها شاهد اتفاقات تلخ بودیم که منجر به زخمی و کشته شدن نیروهای کارگری شده است. علیرغم تذکراتی که اورژانس و شبکه بهداشت ودرمان به این واحد صنعتی دادند ولی هنوز تغییر خاصی انجام نشده است.
همچنین رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنعتی به صورت دوره ای انجام می شود، گفت: تاکنون بارها به این واحد صنعتی تذکرات کتبی و شفاهی در خصوص وضعیت ایمنی انجام شده ولی متاسفانه باز هم شاهد اتفاقات تلخ بودیم.
مهدی خانی در خصوص جزئیات بیشتر این حادثه گفت: نیروهای امدادی همچنان در محل کارخانه حضور دارند و علت دقیق حادثه با نظر کارشناسان و شاهدان اعلام خواهد شد.
کد مطلب: 140103
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *