۰
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۹

برگزاری اولین جلسه توجیهی و آموزشی skf بین‌المللی

نخستین جلسه توجيهي و آموزشي SKF بين المللي با حضور استاد بزرگ « فرهاد دردار »، و تني چند از قهرمانان و مربیان برجسته برگزار شد.
برگزاری اولین جلسه توجیهی و آموزشی skf بین‌المللی
نخستین جلسه توجيهي و آموزشي   SKF بين المللي با حضور استاد بزرگ « فرهاد دردار »، و تني چند از قهرمانان و مربیان برجسته برگزار شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، دکتر دردار درباره این جلسه كه در روز ٢٨ آبان و به میزبانی دانشگاه جامع علمی _ کاربردی و ‌با حضور 
تعدادي از مربیان، قهرمانان برجسته و مسئولان برگزار شد، در رابطه با تمرينات و اصول ساختاري اس كا اف جهاني كه به شكل يك سيستم واحد در همه كشور ها تدريس مي شود، توضيحات موثري داد.
همچنین مطالب مهمي در خصوص گسترش و ارتقا اس كا اف براي سنين مختلف، قوانين جديد داوري مسابقات و مربيگري سيستماتيك بين المللي به طور تخصصي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
استاد دردار رييس تشكيلات اس كا اف جهاني در رابطه با نحوه مديريت اين سازمان در ايران توسط هيات رئيسه و انتخاب مسئولان كميته هاي مختلف و مديريت ورزشي با اعضاء تبادل نظر و گفتگو کرد. همچنین نحوه انتخابات اعضای مديريت كشوري و استاني نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
استاد دردار در این باره اظهار داشت: با برگزاری این نشست ها که هر دو هفته یک بار خواهد بود، برای رشد و توسعه SKF بین المللی در ایران گام های بلندی برخواهیم داشت و برنامه‌های داخلی را با قدرت بیشتری اجرا خواهیم کرد.
 وي ادامه داد:در مورد اصول انتخاب مديران و آموزش آنها بر اساس پروتكل هاي جهاني اين سازمان ورزش رزمي تاكيد بسزايي داریم و اميدواریم كه با مديريت صحيح و سيستماتيك نرم افزاري, كمك هاي بسيار شاياني در جهت رشد اعضای ورزش كيك بوكسينگ ايران و غرب آسيا براي همسان سازي بين المللي انجام دهیم.
کد مطلب: 140109
برچسب ها: فرهاد دردار Skf
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *